Gå til innhold

Hvor møtte du mannen din/samboeren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi møttes på møteplassen....så ble vi kjærester, samboere og foreldre.....og selvsagt verdens beste venner :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er møteplassen? Jeg og sambo hadde felles venner. Gikk ganske raskt med oss:) Verdens beste mann.

Skrevet

På byen, dritfylla... hehe... ingen pen historie.... men endte bra da! :)

Skrevet

møteplassen..nettstedet for single..

Skrevet

på folkehøyskole, men vi ble ikke sammen før 3 år etter

Skrevet

Startet forsiktig å snakke litt med han på msn og deretter snakket jeg med han hele tiden, hele natten osv

Så plutselig bestemte vi oss for å treffes.. og så sjenert som jeg var den gang jeg var 15, så måtte jeg jo ha med ei veninne, så jeg sa ikke stort på det møtet, bare sjikket opp på han og smilte sjenert opp på han :-)

Hvem kunne trodd at vi skulle bli foreldre til tvillinger 3år senere ;)

Skrevet

På privatfæst! Fant tonen med en gang, vært sammen 2,5 år nå, er forlovet og har ei tulle på snart 1 år. Jepp, her går det unna =)

Skrevet

i forsvaret. vært sammen 2,5 år og har ei lita tulle på 3mnd

Skrevet

På jobb :o)

Skrevet

blink:)snakket først på msn,så tlf, så kom han til trondheim:) flyttet sammen me en gang vi hehe...vi er en liten familie på 4:)

Skrevet

På Blink! www.dagbladet.no :o)

Skrevet

Så utrolig morsomt at så mange av dere traff mannen deres på nettet! :-)

Jeg gjorde også det... vi møttes på Spraydate, og DET gikk fort. Jeg hadde gitt opp hele nettdategreiene, etter noen tragiske møter. Så en torsdag logget jeg meg inn for "siste" gang. Der lå en melding jeg svarte på... så fikk jeg svar, og så var det msn hele kvelden, og avsluttet med telefonsamtale halve natten.

Så bestemte jeg meg for å sjekke dette ut, og dagen etter pakket jeg en bag, satte meg i bilen etter jobb og kjørte nedover for å møte ham. :-) Jeg ble over til lørdag, og han kom hjem til meg på søndag, og ble til torsdag. (Han var arbeidsledig akkurat da). Dette er 3 år siden i februar... Vi giftet oss på ett årsdagen vår, og nå har vi gullungen vår på 4 måneder. :-) og egen butikk... og to hus... og en porsche... og 2 andre biler... så her går det unna! :-)

Skrevet

Møteplassen! Og senere traff vi hverandre igjen på nettby. Begynte å treffe hverandre. Og før vi visste ordet av det, var vi gravide... hehehehe...

Skrevet

Vi jobbet sammen i 3,5 år før vi ble sammen. Forlovet oss på 1 års dagen, og fikk en datter måneden etter. Fler det går unna med her:) Nå er vi verdens lykkeligste lille familie.

Skrevet

Vi gikk i paralellklasse på videregående:o) Er snart 12 år siden vi ble sammen:o)

Skrevet

Vi er fra samme sted, vært naboer i alle år og vært i samme vennegjeng. Så ble vi mer enn bare venner for 4 år siden og har lille Emil på 5 mnd :)

Skrevet

Felles venner. Ble ordentlig kjent julaften for fire år siden. Nå har vi kjøpt oss leilighet, eget firma, forlovet og har to gutter.

Skrevet

ute på "byen" :P

vi dansa og hadde eit godt auge til kvarandre i 1 år før eg dumpa x'en og bestemte meg for å satse på den store kjærleiken ;)

og no 2 år seinare har vi hus og ei skjønn lita jente ;) og fleire skal det bli ! :)

Skrevet

Når vi spilte rollespill, jeg var 15,5 år og han nesten 18 år :-) (ble sammen et halvt år senere), men viste hvem han var fra før da.

Skrevet

Vi møttes på by`n :o)

Nå er er vi lykkelig gift og foreldre til verdens fineste!!

Skrevet

På mirc en chatteprogram for 10 år siden og siden har vi vært sammen og gift i to år. Verdens hærligste gutt :)))

Skrevet

På fest:) Godt på fylla ja, første gang jeg møtte han.

Så litt ut på byen, så date, så gikk det litt dårlig en periode, jeg ble sammen med en annen (ehhhh... hadde mange baller i luften en periode;)). 1 år etter at jeg møtte han ble vi sammen. Det er 9 år siden, vi har vært gift i 5 år, og har nå en superskjønn snart 1 år gammel pjokk:)

Skrevet

På vorspiel hos ham, var der med kjæresten og en felles kompis av de.

Vi småflørtet hele kvelden og jeg dumpet kjæresten min på vei hjem... (dårlig gjort, men har aldri angret)

Har vært sammen i 5 1/2 år, forlovet i 4 år og har en sønn på 9 mnd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...