Gå til innhold

Bruker dere strømpebukse under sparkebuksa??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det på inne i går og merket etter stund at lillegutten var altfor varm....stakkars. Men hva gjør dere? Kun body under sparkebukse. Bruker sparkebukser av velour...så de er litt tykkere enn bomull vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har bare 1 lag på inne...vi har det varmt, ca. 22-23 grader og da er det litt vel drøyt med 2 lag synes nå jeg. Men tar på strømpebukse under hvis vi skal på tur og det er surt ute. Sikkert ikke nødvendig for han har jo dress og ligger i pose......men hønemor er jeg jo også, da...

Skrevet

Mulig jeg spør dumt nå, men hvordan ser sparkebukse ut? Her bruker jeg strømpebukse inne og når vi skal ut får han på seg kjøredress over dette.

Uansett, så tror jeg de små sier klart fra når de er for varme... i hvertfall gjør min det... :-)

Skrevet

Sparkebukse er vel de som går helt opp med knapper over skuldrene og med føtter på.

Skrevet

det er en selebukse med bein. Hvis du skjønte?

Skrevet

Ja, det var det jeg lurte på, om det er bein på dem...! For det har jeg nemlig lett etter... Eneste jeg finner er pysjer med ben... Synes noen ganger strømpebuksa ser så " avkledd" ut... ikke for at jeg er redd for at han er kald, men likevel... bukse og sokker ser bedre ut, men sokkene fyker jo veggimellom... :-)

Skrevet

Hvor stor er gutten din da? Over str. 74 finner du nesten ikke bukser med føtter...

Skrevet

Gutten min er litt over 4 måneder, bruker 68 i størrelse... :-) Men, hvis de er sånn som pysjene, så står jeg over. Har sluttet å bruke pysj med føtter til ham, for han surrer seg helt inn. Dessuten blir han for varm... Nå sover han bare med body, selv om jeg prøvde å være konsekvent med pysj, for å få inn en god soverutine. Men, han blir jo så varm... MEN, når han legger seg, så er det for varmt med pysj, ila natta blir det jo kaldere... da er han nesten kald når han våkner i 3-4 tiden... han sparker av seg dyna... men, nakken er varm og god, så da regner jeg med at det ikke gjør så mye om hendene og føttene er kalde....?

De sokkene skal helt klart utprøves! :-)

Skrevet

Ga opp å bruke alt med føtter da lilla her begynte å sprelle, for som du sier, bare surrer seg inn.

Det er sant at det ikke har noe særlig å si om hender og føtter er kalde, men mindre dere er ute da. Men siden du sliter med temperaturforskjeller når han skal sove så vil jeg anbefalle deg å prøve en ullpysj på ham ;)

Skrevet

av og til en tynn en, men det er om han kjennes kald ut eller ligger og leker. Kjennes han kald ut på hender og føtter kler jeg på han, kjennes han for varm ut kler jeg av han =) Varierer veldig.

Skrevet

Ullpysj!!! Så innmari smart!!! Himmel, noen ganger lurer jeg på hvor jeg har hjernen min!!! :-(

Skrevet

Hehe ;) Er jo litt dyrere enn "vanlige" pysjer, men er verdt pengene spør du meg. Da trenger du ikke bekymre deg om dyna skulle falle av o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...