Gå til innhold

Camosilla.....holder du ut ennå??

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Heia=) Hvordan går det? Vi 16. - damer begynner å nærme oss termin nå.....men gudhjelpemeg så klar jeg er for fødsel NÅ!!! =D Har du merket noe effekt av strippingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Har i natt hatt skikkelig vondt i korsryggen og magen (menssmerter). Har ikke sovet mye nei... men allt vondt er jo positivt nå:) håper det er en virkning og at det ikke er lenge igjenn. Det som er mest plagsomt for meg er bena som er fulle av vann, men kjøpte støttestrømper på mandag og det hjelper en del, da. Det er kanskje strippingen som har effekt. Håper det:)

Du da, merker du noe, og har du blitt strippet?

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Har dessverre ikke blitt strippet, skulle gjerne hatt en runde eller to med det! Men det var liksom ikke noe spørsmål, jordmor var ganske travel på forrige kontroll. Har ikke sovet et sekund i natt, får virkelig ikke til å sove...slitsomt! Hehe, angående hovne ben ja - jeg har rappa mannens ullsokker, de er store og strammer ikke=) Har hatt sterke kynnere i hele går kveld og natt, men det tar seg liksom ikke opp til rier....tyvärr!! Er smertene dine rgelmessige, eller er det bare irriterende murring?

Skrevet

Når de først er der er det like vondt hele tiden, så jeg har liksom ikke noe å ta tiden på, hvis du skjønner... har hatt murring i hele dag i tillegg. Håper det er noe på gang for oss begge snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...