Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 jeg storkoser meg i permisjon! Føler jeg endelig har kommet godt inn i rutiner, og vet stortsett hvordan dagen min blir mtp mat, søvn ol. Snuppa er tålmodig, rolig flink til å spise, legger godt på seg, hun er flink til å sove og er en rolig og harmonisk baby som skjeldent lager lyd. Hun er glad i å leke med babygymmen sin, og hun liker å sitte i vippestolen å følge med på ting som skjer. Jeg har oppdaget at hun liker litt "alenetid", og synes gjerne det er mer stas å ligge alene på gulvet å pludre enn å sitte på fanget. Tidsfordirv: -masse turer - mamma har lært å lage mat - barseltreff -masse venninnetid -baby svømming - cafe/bytur -ellers kos kos og atter kos. Lille frøken kan: -smile -le -akserere på rygg - holde rangle - prate, pludrer og maser:) - drar seg opp når vi holder henne i hendene lille frøken liker: -sang -kommunikasjon, masse prating -pupp;) - tv'en!!! - musikk -babygymmen sin - hår -koseklut -bading -trille tur noen fler som vil fortelle??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå