Gå til innhold

Jeg er gal. Gift med en enda galere mann :o/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle SE på bil i dag.

Bare KIKKE!

KUN SE PÅ BIL!

Og så ender vi opp med kontrakt for billån 6 år framover, på en Chrysler minivan (2005 modell)...sukk...

Nå var det å ha vondt i magen ei uke igjen,ja...Får alltid det,jeg,ved "store" kjøp...

Den andre vi hadde var så rustet opp på ene siden, at vi torde ikke ha den lengre.Så vi bytta den inn.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=261977

Det er en stow & go-bil,som betyr at man kan legge alle baksetene helt flatt under gulvet.

Jeg sa det der på bilforretningen at ALDRI skal jeg være med gubben å SE på bil!!!

.....nevnte jeg at jeg fyllte full tank på bilen i går?

Den vi bytta inn,altså...hrmf...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he... Fort gjort!!!??

Innmari lekker bil da!! Har sett på slike selv!

Skrevet

Ja,og i favorittfargen min =o)

Endelig har jeg blå bil!

Bil er egentlig bil for meg, men det er kjekt med mye rom når man skal ut på tur,eller bare på storhandling.

Denne bilen skal kjøres helt til den ikke går mer...for betaler vi så mange år på den,kan den godt kjøres lenge etter at lånet er betalt. Håper jeg iallefall at den gjør.

Kosta 15 990 dollar, men over 6 år med 320 dollar pr mnd,så ble det mer enn jeg liker tenke på..men uansett,i forhold til Norge så er prisen ok går jeg ut ifra.

Skrevet

jepp...er nok det ja..vi måtte ut med 90 000kr for vår Brukte Berlingo 98mod i 2005...nedbetalt nå da heldigvis..håper den holder til vi er ferdige med å pusse opp huset her. Bil koster her i Norge...

Skrevet

Vi har tilsalgs en fin hvit Buick, 1995 tror jeg det er, og den får vi neppe mer enn 7 tusen kroner for...og da tror jeg vi er heldige.

Bilen er helt kurant, men det er det prisen ligger på.

Gamle biler er billige her,men da kan man jo få som vi fikk i fjor;rustholker...

Spesielt fra nordstatene,der vi bodde. Der salter de veiene veldig,og bilene varer derfor ikke så lenge som her nedi sør.

Jeg får vel venne meg på at fra neste mnd, så har vi altså billån.

Men det har vel de fleste,sikkert =o)

Var bare så godt å ha utbetalt bil,og null lån..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...