Gjest Skrevet 11. januar 2008 #1 Skrevet 11. januar 2008 Mamma ba meg sjekke ut dette,.... Nåvel, jeg skulle gjøre det, men lyd og bildefil funker ikke på maskinen min, så måtte be sambo hjelpe meg fra hans PC. Han satt tålmodig og hørte på. Jeg sa at han kunne bare gå vekk da, for han sa "jaja, det er vel noe om unger du skal se nå da" Hmm.... ikke fremskritt her akkurat.. Ta en titt! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.4482997
-Mariposa- Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Ja ja, det er jo ikke akkurat noe nytt dette her. Jeg synes kanskje de skal fokusere litt på MANNFOLKA i disse artiklene her, ikke bare legge all "skyld" over på oss. Kjenner jeg blir litt irritert
Shauri Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Bah, jeg fikk ikke opp videoen... menne ja.. dumme samfunnet som hele tiden "beviser" for mannfolka at man skal vente med å få barn.
Ella-83 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Så sant, så sant! Sambo og jeg satt sammen og så på nyhetene i går da den reportasjen gikk. Også rett etterpå så vi på noe annet barnerelatert. Han ble faktisk ikke ukomfortabel av det. Da vi så på det siste programmet la jeg meg inntil han og spurte pent "Vi skal ikke lage barn vi da?" "Joda.." svarte han og så fleipet det bort sånn som han pleier. Han ble hvertfall ikke sur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå