Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 eg savner livet før, før eg fikk sambo, før eg fikk datter, eg vil være unge lenger!!!! er 24 år, men savner tiden som 18-19 åring!.. har ei datter på 7 mnd som eg elsker over alt!! elsker sambo også!!! var ikke noe spes som skjedde på den tiden, men savnet å vare "fri" var sammen med sambo da men var ikke samboer, hadde ikke barn... noen andre enn meg som tenker slik?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Alle tenker vel slik - til tider. Jeg kan også tenke " å, så fint det måtte være å bo alene". Men samtidig ville jeg ikke byttet ut livet mitt med noen. Har to barn jeg elsker over alt på jord og har verdens beste mann. Jeg vil påstå at slike tanker demper seg kraftig ettersom barnet vokser opp. Jeg har nettopp nå igjen begynt med slike "singel-tanker" - og hadde ikke hatt dem siden eldstemann var baby. Så slike tanker henger ofte sammen med at vi nå er svært bundet. En liten del av oss vil ikke ha alt dette ansvaret, men vil heller tilbake til en tid uten bleieskift. Jeg tror mye vil løse seg ved å sette av tid til seg selv. Gå ut med venninner, ta tid til ansiktsmaske, ikke bare kjøp baby-bodyer, men også sexy undertøy til seg selv. Man vil med tiden bli mer "fri", selv om man har barn.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 takk;) "glad" eg ikke er alene om tanken.. kunne ikke falt meg inn å gå fra noen av dem. Elsker sambo og babyen min! =) i morgen skal eg til ei vennine og drikke vin! gleder meg kjempe mye! så se om det blir bedre da;) er sikkert bare lenge siden eg har vært ute med venner.. 3 mnd siden! hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå