Trulte76 Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Når det gjelder permisjon..kan man få overfør pappa sine uker på seg selv da?
Athene75 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror ikke det. Tror det er ganske strenge krav for å få overføre pappapermen til en selv. Men du kan jo prøve å se inne på sidene til nav på internett
snene Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Man kan ikke lenger overføre fedrekvoten til mor. Far (som er sjømann) må ta den ut i friperioder. Dvs. at han da både får vanlig lønn fra rederi + permisjonspenger fra NAV - dobbel lønn.
2SmåTroll Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Han må ikke ta den ut i friperioder. Hvis man ikke trenger dobbelt lønn, så er muligheten og ta den ut når han er på jobb og. Synd vi ikke kan overføre de ukene mer, var ikke noe problem forrige gang jeg skulle være hjemme. Han trenger jo liksom ikke de ukene siden han er hjemme halve året, men nå kommer han til og ta fri en periode. Like greit det.
Trulte76 Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. januar 2008 min a han kommer til å miste 100 tusen på det i året..var pga et eller annet..så han skal ikke ta det ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå