HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei! meldte meg inn i dag... Er det noen ord og uttrykk evt forkortelser jeg bør vite om her på siden? Så ut som det var mange "interne" i inleggene her. Litt om meg: jeg og samboeren min har nå prøvd siden august, men ingen klaff enda.. Sluttet på pillen 30 juli, og regner med at det tar en stund før man stabiliserer seg helt. Men etter en del uregelmessige perioder etc ser det ut som jeg har Eggløsning rundt 18.dag,, disse 18 dagene etter mens er laaange og kjedlige ettersom jeg gleder meg og er så spent! Det vi sliter litt med er den herre "nå må vi ha sex, for jeg har eggløsning"-greia.. føler litt press og det gjør han og.. så nå har vi bestemt oss for å ikke "prøve så hardt". Ta det litt som det kommer, ikke ta eggløsningstester osv, men bare ha jevnlig sex, og se hva som skjer... Men det er lettere sagt enn gjort! Tenker på det døgnet rundt, og blir gal av og vente. Har vært sammen i sju år, og har alltid pratet om og ønsket oss barn,,, så nå som tiden er riktig, blir vi helt stressa.. Noen som har tips til oss? Tenker på så mye... Vi ble "uheldig"glavid det første året vi var sammen, men mista det.. dette har nok styrket lysten vår enda mer... men er så redd noe skal gå galt når det først klaffer... Men kan jo ikke tenke sånn heller.. MEN vi vet jo hvertfall at vi "funker" sammen:) Ble mye det her.. har nok en følsom dag.. Gleder meg hvertfall til å være her med dere og følge deres historier og dele mine i tiden fremover:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei:) Ser at det er ingen som har svart deg! Dårlig gjort! Hehe! Her har du linken med forkortelsene: http://www.samsung.com/no/products/mobil/mobiltelefon/sgh_g800.asp Den kommer veldig til nytte.. Ser dere har prøvd i noen mnd:) Jeg og min samboer er i vår 20pp, skulle hatt mensen 9 Januar, men enda ikke kommet.. Er no kluss med syklusen min trur jeg. For gikk 35 dager over sist! Skikkelig frustrerende.. Du lurer på noen tips:) La mannen din ta zink tabletter, det skal hjelpe mot svømmerne hans. Hehe.. Prøv først å ha sex annen hver dag når du har eggløsning. Funker ikke det begynn å ha det vær dag under eggløsning:) Det har vi begynt med nå.. I april skal vi på utredning om det ikke har skjedd noe! Er det noe du lurer på er det bare å rope eller sende en postmelding:) Lykke til! Klem fra
Eva76 Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Hei, linken over fikk jeg bare til å gå til reklame for en mobil... Se heller etter Nyttig info for nye prøvere som skal holdes på 1. side. Lykke til med prøvinga du og
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Sendte feil link jeg! Hehe! Her har du den riktige:) http://www.dinbaby.com/forum/thread/6963304
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå