miobell Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg må mase litt på dere heldige med spire i magen - er selv prøver. 5pp og drømmer virkelig om et lite nøste, som selvsagt så mange andre Har IKM lørdag kommende. Går ikke å kjenner etter symptomer, men likevel dukket opp noe. Vil høre med dere erfarne om noe kanskje høres gjenkjennelig ut : * Tunge pupper. Ikke ømme, kjenner bare "tyngde" på en måte.. vanskelig forklare... * Hatt noe stikking i nedre del av magen.. øm stikking som gir seg etterhvert.kommer og går.. * Vanvittig trøtt og for ikke å snakke om distre og slepphendt. mister ting, glemmer ting og sier / skriver feil... ikke typisk meg. * For noen dager siden hadde jeg verk i ryggen..Litt småkvalm men ikke noe å snakke om... Noe typisk om en er gravid eller? legger til at jeg ikke har kjent særlig til dette før mensen dukker opp elles, eller i de øvrige prøvemånedene
CSN90 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 heii;) så koseli, for meg høres d ut som du har en liten spire i magen selv =) nå er ikke jeg noe erfaren, er også bare snart 18, men dette er andre gangen jeg er gravid, men aborterte dessverre sist..:S Men denne gangen har også jeg stikking i magen og er trøtt som baaare d..! har også stikking i puppene.. vet ikke om d har noe å si men.. Noen får jo symptomer veldig tidlig andre sent;) Jeg har veldig dårlig matlysst bl.a men kvalmen har ikke kommet enda..=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå