Lillhanne Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Sorry.. Er litt hormonell her. Fullt av med luft i magen og promper som en gamling på sykehjem, men kjenner ikke fjærten til de berømte sparkene.. Er i uke 19 om 15min her... %$%$#&!! Blir så utolmodig, spesielt av alle som er så heldige å kjenne det fra uke INGENTING....!!! Noen fler som har lyst til å være sur og hormonell med meg?
Gulp Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Er i 17. uke nå, og kjenner heller ingenting:( Burde vel kjent noe tidlig nå, siden jeg er andregangs, men neeeei. Men mage har jeg hatt siden dag èn!!! Blir sur, og litt usikker, vil gjerne høre hjertelyd, men jordmora her i kommunen har nettopp sluttet, så jeg må vente til ultralyd den 30. Dritt.
Lillhanne Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 ÅÅÅÅ så godt at det ikke bare er meg! Jeg vil så gjerne høre hjertelyd også, men sist når jeg var hos jordmora ville hun ikke før jeg hadde vært på UL.. Drittkjærring! Ul er ikke før om en uke... FOREVER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå