Gå til innhold

Jeg er gravid igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

med nr 3 på under 4 år.

 

Og nå sliter jeg så fælt!

Mannen min er delvis sykemeldt,har vært det lenge.Jeg jobber mer enn fullt,tar meg av to små på 3,5 og 1,5 i tillegg til hus,dårlig rygg osv.

Vi er på husjakt,men har muligens ikke mulighet til å kjøpe pga at mannen min muligens ikke klarer å jobbe fullt videre fremover.

Og økonomi,den har vært dårligere fordi jeg har valgt å jobbe redusert med to små.

Og jeg er vannvittig sliten! Sover ikke hele nettene da den minste fortsatt våkner et par ggr om natta.

 

Mannen min sa at han mener abort er beste løsning for oss nå,pga alle tingene jeg har nevt i tillegg til at vi har slitt litt i forholdet.

Og jeg er jo enig,ser at det kan bli veldig mye på meg.

Mannen min har aldri hjulpet meg særlig med de to vi har,så jeg vet alt vil falle på meg.

Tom legen min,som kjenner situasjonen vår,sa at i mitt tilfelle var det kanskje det beste.

Jeg er kun 7,5 uker på vei.

 

Men jeg sliter så fælt med tanken på å fjerne,syns det er egoistisk av megog føler meg som en gjennom ond person som i det hele tatt kan vurdere å gjøre noe sånt!

Selv om all fornuft sier at jeg trenger e kreftene jeg har til å ta vare på de jeg allerede har.

Vi har totalt 5 barn,med de to sammen og de vi har fra før.

 

Måtte bare skrive det et sted,jeg bare gråter og gråter.

 

Er også redd for å slite etterpå,men også for å bli alene med tre små...

 

 

Kan noen legge på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger det ut jeg...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...