Gå til innhold

Herlighet så mye klær han har!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper aldri annet enn undertøy til junior for han ahr så mye slekt som elsker å kjøpe klær og utstyr til han. Vi er veldig heldige sånn.

Men nå har jeg ryddet i klesskapet og fant ut at den unge mannen på 2 år har:

5 penskjorter

4 dagligskjorter

13 ullgensere i varerende farger og fasong

5 strikkegensere i varierende materiale.

4 innejakker med knapper

2 innejakker med glidelås

5 collegegensere

11 bukser til daglig bruk

3 (!) dressbukser (jeg mener.. han er 2!)

7 belter

2 kashmirjakker som gjør at han ser ut som sønnen til Røkke..

Dett er er helt idiotisk, hva skal en 2åring med alle disse klærne? Dessuten er det en tanke pinlig.

Leker og pene, lite slitte klær er nå pakket i esker og doneres frelsesarmeen i morgen.

(det som gjør situasjonen enda mer utrolig for meg, er at jeg faktisk har dårlig råd..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rydda i ene kommoden til sjarmøren i går (han blir 2 år i mars), og fant ikke mindre enn 21 bukser som er passe! Og da vet jeg det ligger 4-5 i en annen kommode som snart er passe. Antall gensere kan du vel nesten doble... Helt tulent!

Skrevet

ja... måtte riste på odet igår da mamma å stefadern kom hjem fra ferie med 2 poser med klær til my.. ho har ett dobbelt klesskap fullt pluss en hel kommode på badet!.. altså mer klær som meg!!! å ho e 16 mnd! nej.. no skal eg ikkje handle nokka klær før eg ser at det bynne å minke...

At ho har en 15-20 kjola det e eg bombesikker på.. nærmere 30 bukser.. å ei hel hylle med gensre. så antallet e nok skrekkelig høyt.. tørr ikkje tenke på det... nej dettan e galskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...