Gå til innhold

Pipe brann og huset fullt av bråkete brannmenn midt i barnetv....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde pipebrann like etter vi flyttet inn her. Da kom brannbilen med 6 brannmenn midt i beste barne tv tid. Det ble litt for mye for sønnen vår på 6 år. Han gikk ut å snakket med dem; " kan dere prøve å være litt stille? Jeg prøver faktisk å se på tv her!!!!!!!!!

Viste ikke at han hadde sagt det før flere dager etterpå. Da var det den ene brannmannen som fortalde det til mannen min på butikken. Han hadde ledd så godt av den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øh, ganske så frekt og utakknemlig av den sønnen din synes jeg. Hadde blitt flau om jeg hadde en sønn som oppførte seg slik i den situasjonen.

Skrevet

Han var nå bare 6 år da.... Hvor mange 6 åringer viser takknemlighet for ting de ikkje forstår rekkevidden av?

Syns det var en morsom historie jeg.

Skrevet

Hahahaha...jeg synes også den var morsom:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Gi deg da,frekt og utakknemlig?? Ville syns det var veldig rart hvis barne hadde gått å sagt :Tusen takk for at dere kom å slukka brannen vår...

• 2 uker senere...
Skrevet

Syns den var bra, slett ikke frekt og uhøfflig. Han fulgte vel ikke med på hva som skjedde og hvor alvorlig det var!! Han var opptatt med sitt. Og brannmannen tok seg jo ikke nær av det!

Skrevet

Ja, ja. Man vet jo at noen stadig skriver teite anonyme innlegg kun for å provosere. Det beste er å ignorere disse.

• 6 måneder senere...
Skrevet

jeg syns den var utrolig bra jeg. virket dessuten som at dette barnet ikke fikk med seg helt hva som skjedde, noe som er positivt så lenge situasjonen er under kontroll. for en 6 åring kan en opplevelse som dette føre til mareritt og gjerne bli ett traumatisk barndoms minne, noe som er unødvending så lenge det er under kontroll.

pedagog

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...