-Lin Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Det skjer ingen ting på gubbens PC når har vil sende en mail eller feks skrive inn sin egen adresse. Han trykker alt gr og @, men maskinen reagerer ikke. Noen som vet hva som kan være galt? Evt hva han kan gjøre for å få det til?
Tommage♀♂ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Sånn var det her en gang også. Vet ikke hva somvar i veien, det ordnet seg selv. I mellomtiden kopierte jeg bare tegnet fra en annen side og la det inn der jeg trengte det=)
Monajenten Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Det går også an å trykke ctrl + alt + 2 samtidig, det blir også krøllalfa. Prøv det. Ellers aner jeg ikke:-/
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Har han prøvd på begge sider av tasturet? Min gamle laptop tullet seg av og til der, så da måtte jeg trykke på tastene ved siden av pïlene.
-Lin Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Tusen takk, da skal han få prøve det. Han har også kopiert for å få det til, men frustrasjonen blir atterhvert bare større og større.. Takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå