Monajenten Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hvordan går det med Bodil? Har hun oppført seg bra i dag??? :-D
selfangerkjerringa Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 eller break som det også kan skrives. hehe... neida, jeg har vært alene med ungene i ettermiddag, og etter de la seg stakk jeg på trening med mamma. Var så sliten da jeg kom hjem for en time siden at jeg bare har konka på sofaen med strikketøyet - valgte å la Bodil hvile seg litt idag. Imorra derimot, skal hun få kjørt seg! Og da gjelder det å oppføre seg!!!
Monajenten Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. januar 2008 Det er sikkert like greit, hun trengte nok å hvile litt;-)
selfangerkjerringa Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ja så ille som hun oppførte seg igår er sjeldent! Satser på blanke ark og fargestifter imorra syns forøvrig nesten du må få se bilder av det jeg sydde igår når du liksom fikk delta på hele utblåsningsprosessen min i etterkant... skal legge ut bilder imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå