Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 han forteller deg at han er veldig interessert i sex og det er helt naturlig for han å ha lyst på andre, men sier at han ikke skal være utro...? He he Jeg skjønner ikke hvorfor han kommuniserer dette til meg.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Takk for oppriktigheten.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hehe, kanskje at det finnes noen ting man kan la være og si til dama si? Men du har vel mast og mast helt til han inrnømte det?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Nei, vi hadde en diskusjon om monogami-gen, som det blir stadig færre av i befolkningen. Det kom opp av at jeg leste en artikkel angående det. Da kunne han fortelle at han hadde absolutt ikke et monogamigen, han var så interessert i sex.........osv
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Tror dette gjelder for de fleste mannfolk, min ser på damer nokså åpenlyst og fryder seg hvis han kan få et glimt av en pupp eller rumpesprekk, hehe.. jeg syns det er komisk, kan godt rope på ham når det er bare bryster på tv, eller peke på en fin dame på gata. Så lenge han tar det humoristisk og ikke gir meg inntrykk av at sikleobjektet er penere enn meg (hvite løgner er lov her, hehe) eller at han alvorlig vurderte å ha sex med henne, bryr jeg meg ikke.
Tally Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Tribal, mener du seriøst at kvinner ikke kan ha lyst på andre menn -og ikke være utro- hvis de er i et forhold? Nedvurdering av seksualitet, vil jeg kalle det!! Men alle kan velge om de vil være utro, men trenger ikke leve ut _alle_ lystene sine til enhver tid...
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Jeg tror da at jeg har fått en av de som har monogamigenet på kroken, for noe sånt ville min aldri sagt. (og jeg sier sagt, ikke tenkt, siden jeg faktisk ikke vet) Men han kikker heller ikke på andre damer og blir dissa av gutta fordi han er så lite intressert i andre damer, han gidder ikke kikke engang... (kanskje jeg faktisk er rålkker likevel!? Hihi...)
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Tally; hvordan i helsike klarte du å trekke den slutningen ut av det jeg skrev????! Jeg sa at mannfolk gjerne er sånn, jeg sa ikke at kvinnfolk IKKE er sånn. Ser mer enn gjerne på lekre mannfolk jeg, og regner med de fleste andre kvinner gjør det også. Det er et langt steg derfra til å være utro, og jeg mener man bør ha takhøyde nok til å tillate den andre å ha tankene sine i fred.
Tally Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 He,he, vi er jo på kranglesiden, Tribal. Og nå er vi altså enige, så da blir det vel ikke noen diskusjon på om "menn er jegere og kvinner er byttet"...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå