Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 de reklamerer for GroNylander bøkene her......... 3 bøker til nesten 800 kr....... Jeg har en av de og ikke lest så mye akkurat he he he Noen andre meninger om disse bøkene?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Har ikke lest så veldig mye i de, men vet at Gro Nylander er super og bøkene blir brukt av personalet på barsel og ble anbefalt til meg når jeg var i praksis der.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg prøvde meg på de da jeg var gravid med førstemann, synes det ble altfor mye føleri og fjas, jeg liker fakta og kun det... Brukte noen utrolige dustete betegnelser også minnes jeg. Synes forøvrig Nylander går altfor langt på enkelte områder.(Hun hadde legevisitten da jeg lå på barsl og var hyggelig da, men det var kanskje fordi jeg hadde så mye melk, he-he:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå