ano`num *17.03.10* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Følger det alltid diare med magesyke? Jeg har enormt vondt i magen! Hele magen. Har ikke diare eller feber. Blir kvalm og/eller svimmel om jeg blir sliten. På ettermiddagene bæsjer jeg flere ganger (vanlig tykkelse/konsistens). Etter hver runde føler jeg meg bedre. Det varierer hele dagen mellom å være i god form, ha følelsen av ømme muskler som blir bedre når jeg er i aktivitet og at det kjennes ut som om innvollene brenner (svir) innvendig. Har fått legetime i morgen. Også av andre grunner. Kan dette høres ut som årets magesyke?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 jeg ble først kjempekvalm, kastet opp et par ganger... så kom diaren,alt begynte på kvelden, kastet opp frem til tidlig neste morgen, diare hele neste dag. fortsatt kvalm og plutselig oppkast på kvelden igjen. bare 1 gang og så var kvalmen borte. ikke så mye muskelverk og ikke feber.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 mannen min hadde helt likt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå