*ale* Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Lillemor på seks insisterer på å ha nudler til middag i morra. Men jeg nekter å bare spise nudler i buljong.. Kan jo koke grsaker sammen med det, men er det noen som har en kreativ annen oppskrift med nudler? Eller krøllespagetti da
esmase Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg bruker enten å lage en vanlig wok med nudler i,eller bare nudler med pølsebiter i. Ungene liker best den med pølse,men det er ganske ensformig da..
petite fleur Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Kyllingsuppe med nudler Skjær opp kyllingfilet i biter Kutt opp brokkoli, gulrot, purre 2 terninger hønsebuljong og vann nudler Godt og kjapt og sunt!;-)
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg pleier å steke et utvalg av grønnsaker i småsmå biter, med biter av stekt kjøtt og blande det i ferdig kokte nudler og ha på litt soyasaus. (oppskrift er for pyser:) )
Lisa81 blittmamma! Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 wok! bruk de grønnsakene du liker. dette liker jeg; brokkoli paprika gulrøtter ingefær & chilli løk kylling cashewnøtter saften av en halv lime tilslutt hiver du oppi nudlene og en god dæsj oyster sauce mmmmmmmmmm, tasty..
*ale* Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Den med pølser blir nok en hit hos de små mens woken er mer for mor... hehe.. Får se om vi får til en blandings:) Takk takk.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Her i gården lager min kjære samboer stekt kjøttdeig med stekte nudler i,kan også gratineres med ost:) NYYYYDEEELIIIIG!!! Å kjempe enkelt å lage:0)
(0_o) Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 sitter og spiser nudler nå, jeg =) men husk at det er palmeolje i oljen til nudlene, og det er IKKE sunt i lengden en pakke nudler med olje = et marsipankakestykke. har jeg lest et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå