Gå til innhold

Åssen lager jeg rosa glasur..`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha det oppi muffins... (barnebursdag)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melis med rød konditorfarge

Skrevet

eller jordbærmelis og vann. (står i bakevarehylla på litt store dagligvarebutikker:) Nammenam)

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis rørte bringebær? Safta fra bringebær ga den sterkeste rosafargen jeg har sett på melis noen gang (bortsett fra i usa, hehe)!!! Kom borti det ved en tilfeldighet i sommer da jeg hadde bakekick :) Mulig det funker med bringebærsyltetøy også? Lett å teste ut da :) Syns konditorfarge ofte blir litt blasst jeg :(

Skrevet

jeg hadde heller brukt en sånn frosting-pakke som står i bakehylla. Hva heter det på norsk daaaah! Hm. Eller brukt smørkrem.. mmm..også litt rød konditorfarge ja.

Skrevet

Jeg laget smørkrem og blandet i rød konditorfarge da jeg laget prinsessekronekake til datteren min sin 4-årsdag. Den ble nyyyyydelig lyserosa, men kunne jo fått den sterkere med mer konditorfarge da;-)

Skrevet

Bestill fra cacas... Jeg har hatt den mest rosa kaken som har vært laget her omkring i hvertfall. Kunne ikke ha i mer enn en ca et knappnålshode med farge i en kopp melis. Ble da skikkelig rosa gitt.. Jeg kjøpte 4 farger, og de har jeg vel resten av livet tror jeg

Skrevet

Philadelfiaost og jordbærmelis ble supert. Det hadde jeg på bursdagsmuffinsene. Renner ikke, slik det gjerne gjør med melis og vann..

Skrevet

Hva menes med smørkrem ??? kan ikke dette her jeg.. aldri bakt

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...