Gå til innhold

Noen som har erfaring med Tummy Tub?

♡Tvillingmamma♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg..

Tummy Tub eller Badebalje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann,

Jeg hadde uten tvil valgt badebalje - har selv en Tummy Tub som jeg syntes var helt forferdelig å bruke. Først kom jeg ikke til i alle folder og valker slik at jeg ikke fikk vasket sønnen min, og så fant jeg aldri ut av hvordan jeg skulle holde hodet og kroppen...så, gikk kjapt over til badebalje noe sønnen min satte masse pris på for han elsket å ligge og sparke i vannet :)

Men - vet det er veldig mange meninger om dette, så du får nok helt sikkert noen tilbakemeldinger av positive art også :)

Skrevet

Jeg har begge deler. Brukte balje stort sett i begynnelsen, da gutten var lite - innimellom Tommy Tub. Nå elsker gutten Tommy Tub, han er 2 år, og badebaljen vokste han ut av da han var 5-6 mnd... Tommy Tub var mye brukt innimellom - men glemte bruke den. Tok den frem da han var vondt i magen - med stor suksess! Måtte tømme flere badevann rett i do... for å si d sånn :-)) Innmari lettvint at Tommytub trenger lite vann og holder seg lenge varm i motsetning til badebalje.

Skrevet

Jeg har ikke erafring med noen av delene, men da vi var på kurs i tvillingforeningene denne uken, så anbefaler de Tummytub.

Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med Tummy Tub. Eldstemann var tre uker for tidlig født, var ganske liten, og hatet å ligge naken på stellebordet og hatet enda mere den åpne, store badebalja. Så fikk jeg tuben i gave, og Niklas elsket den. Senere var det helt greit å bade i balja, men han koste seg enormt i Tuben. Jeg satt på gulvet foran han, lente armene på kantene og holdt han litt rundt hodet. Det er så trangt inni der, de kjenner veggene på alle kanter, og dette skal visst gi en veldig trygg god følelse. Min andre sønn veide en kg mer da han ble født, og hadde derfor ikke noen problemer med badebalja, men elsket likevel Tuben, så det er nå min erfaring. Du får se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...