En trist mamma Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Gutten min er veldig rolig, og så lenge han er mett så er han stille. Han pleier og ha avføring et par ganger om dagen. Men nå de tre siste dagene, så har han ikke hatt noe avføring. Han skriker, ynker seg og klager 24 timer i døgnet. Ingenting hjelper. Jeg har lagt merke til at han presser, og presser, men som sagt ingen avføring. Har snakket med de på helsestasjonen og har fått beskjed om at et spedbarn som får morsmelk ikke kan få forstoppelse og hard mage. Er dette virkelig tilfelle, og er det noen som kanskje har opplevd noe lignende? Har ikke spist noe annet enn det jeg pleier...
ks23 med William og Lucas Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Høres ut som en forstoppelse ja.. Har du prøvd og legge han på magen og masere kan hende det hjelper ellers så kan det hjelpe og sykle om du skjønner.. Om dette ikke hadde gitt seg ville jeg kansje gitt han flaske med litegrann malt oppi, det pleier som regel og hjelpe Lykke til da stakkar......
En trist mamma Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Takk for svar! Men lurer litt på hvorfor jeg får beskjed om at det er umulig at han har forstoppelse. Rart...
Januar 2010 <3 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Hei. Jo man kan da få forstoppelse om man får noe annet ki tillegg til morsmelk. Prøv fotsoneterapi;) Det er ufarlig, og kjempeeffektivt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå