tintafant-m/2 jenter Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Noen flere?? Usikker på syklusen min, så jeg har ikke aning på EL eller når mensen skal komme. Hadde 35 dagers syklus forrige gang, men har PCOS så det er aldri godt å vite når den kommer. Hadde ømme brystvorter forrige helg. Litt mensmurringer, samtidig er det i perioder akkurat som om livmora strekkes på en eller annen måte. Lurer på når jeg kan teste??
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Heisann;) Jeg har det på akkurat samme måte! Siste mens 22/12. sluttet med prev i aug - hatt mensen bare 3 ganger. Den kom med en gang jeg sluttet, deretter kom den 35 dager etter og deretter 83 dager etter.. så jeg aaaaaner ikke når jeg har hverken EL eller når IKM er..ganske så frustrerende! Hmmm.. du kan vel teste når du er på dag 35 eller rundt der en gang da kanskje?
tintafant-m/2 jenter Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Kanskje det ja. Har vært gravid tidligere, og da ble jeg gravid etter å ha vært uten mens i 6-7 mnd. Hadde tydeligvis ei eggløsning da=) Eggløsningstester hadde jeg ikke hørt om da, så hadde vel skikkelig flaks som traff på rett periode... Hadde vel vært dyrt å bruke eggløsningstester hele perioden også=)
Juicy med spirer! Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Siste mens var 23/10.... Venter i spenning! (ikke gravid)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 Bare litt tilleggsinformasjon. Jeg startet med akupunktur for å få i gang mensen ca 5 uker før jeg ble gravid. Hadde hatt 3 behandlinger da jeg ble gravid. Tilfeldig?? Dere andre med lang syklus... Tar dere noen form for behandling utenom evt medikamentelle behandlinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå