Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Datteren min sov i flere timer i strekk etter fødselen... Det jeg lurer på er om det er meningen man skal vekke dem da,eller at det er greit at de"sover" ut ? ....pleier alle nyfødte å sove leeeenge rett etter fødselen?
gullebaby2:) Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Det første døgnet pleier ikke melken å ha kommet for alle, derfor burde det ikke være noe problem å la barnet sove, men det bør vel ikke gå mer enn fire timer mellom hvert måltid for en helt nyfødt. Min baby er nå syv uker og har som regel alltid våknet av seg selv når hun er sulten, det gikk alt fra tre til fem timer før hun våknet i starten. Nå har hun begynt å sove natten i gjennom og det kan gå hele syv timer før hun vil ha mat. Hun har spist godt og lagt godt på seg derfor er det helt trygt. Satte alltid på klokke i begynnelsen, men våknet gjerne alltid litt før klokken skulle ha ringt. Det er jo greit å følge litt med sånn de første ukene.
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 I starten ga jeg babyen melk når den var sulten. Fungerte helt fint.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Var kun timene etter fødsel jeg tenkte på
Tobias og Robin Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 De sier at babyen ofte er veldig våken de to første timene etter fødselen, men tror ikke du trenger å stresse noe med det, legg bebien til puppen når den er våken, så kommer det naturlig av seg selv:) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Ok:) ...... da lar jeg babyen sove de første timene av sitt liv hvis h*n ønsker det..
Tobias og Robin Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 ja, det ville jeg ha gjort hvis babyen din ønsker det.... Hvis du har en helt normal fødsel vil han bli lagt på brystet ditt med en gang den blir født, hvis h*n er våken vil den søke etter puppen innen kort tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå