Mamman&Gullet Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hei og hopp! Så lenger nede på forumet at dere hadde snakket om tur i Frognerparken. Vet ikke om dere fikk det til, men kunne vi kanskje gått en tur der til uken? Jeg bor på Adamstuen (ti min ovenfor Majorstuen) men har bodd mange år "nede hos dere" Selv er jeg 20 år og er mamma til en fantastisk liten prins på 5 mnd<3!! Har masse tid på dagen men liker å sove litt lenge og ha god tid med gullet mitt, så jeg foreslår å møtes rundt halv ett? En dag som passer?
L.P.R Skrevet 11. januar 2008 #2 Skrevet 11. januar 2008 Hei! Bare fåreslå en dag:o) Kan somregel hver dag
Mamman&Gullet Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Tirsdag nå førstkommende? Hva med å møtes ved "inngangen" (der ved stien) på "Frognerbadet-siden"? Ved parkeringsplassen der? Klokken ett?
winneboo Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg kan desverre bare i helger siden jeg jobber fulltid
Mamman&Gullet Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 Hei! jeg må bare beklage - men jeg må melde avbud nå på tirsdag. håper vi kan ta det igjen snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå