White*Angel Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Ja, nå er det 11 dager siden jeg skulle ha hatt mensen. Testen tar jeg på lørdag, håper på det beste siden vi er prøvere og ønsker et barn inderlig=)
SommerBris Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hei. Har du klart å ikke ta en test enda??? Jeg klarer aldri og ta testen da jeg skal, blir som regel noen dager før. Hehe... er den 5 dagen min på overtid, ingen mens, og negativ test i går.. Må vel bare fortsette å håpe at det fortsatt er en mulighet til å få en positiv test imorgen. Lykke til med testingen på lørdag:) Tvi tvi
White*Angel Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Tvi tvi selv:) Håper på d beste for oss da! Har bestilt test på internett i går, fordi på apoteket kan jeg ikke kjøpe, pga at ei venninne jobber der. Men jeg sier til meg selv at jeg ikke er gravid, for jeg har hatt innbillinger om det før, og tatt test, men negativ.. Men denne gangen føles det som det virkelig er noe på gang! Sist var mensen forsinka 6 dager, så jeg tror egentlig ikke at det er noe.. Men håper!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå