Gå til innhold

Hvor mye tjener dere tilsammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange innlegg om det å klare seg på en inntekt her. Vi hadde ikke klart oss på mi inntekt ca 350000kr, men på hans hadde vi vel klart det. Tjente 900000kr tilsammen i 2007 vi. MEN har desverre lagt forbruket etter to inntekter, så måtte vel ha prioritert og tenkt annerledes om vi skulle ha hatt kun ei intekt. Har lån på tilsammen 1,7 mill kr, og betaler 13000kr fast på det i mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå som jeg er student har vi ikke særlig mye til sammen, kanskje rundt 25tusen, noen måneder kanskje 30tusen. Men når jeg blir ferdig og kommer i jobb, DA blir det saker! Regner med ca 40-45tusen til sammen da, hvertfall etterhvert som jeg stiger i lønn!

Skrevet

Min mann får studielån + en liten bijobb på 2000 i mnd kanskje... det er dte foreløpig. Men jeg leter etter jobb og skal visst være ringevikar overalt nå:)

Skrevet

Jeg har ca 320 000 i året å sambo 450 000(han får en del bonus da) Vi greier oss helt fint. Men man får vel aldri nok :)

Skrevet

Vi har pluss minus 350 000 i året nå (en student).

Når samboeren min er ferdig kommer vi nok til å ligge på rundt 550 000 tilsammen i året.

Har ikke huslån enda,men når vi får det må vi se an det i forhold til inntekta og se om jeg evt. kan jobbe redusert i et par år. Tror ikke jeg vil klare å gå hjemme hele dagen, men mellom 60 og 80% kanskje...

Skrevet

Jeg jobber 80% men har nå begynt å lure på å gå ned mer i stilling. Ser hvor fort tiden går nå, og barna blir fort store. Har lyst til å tilbringe mer tid med dem, men må prøve å justere ned forbruket litt først tror jeg

Skrevet

Ca 740 000 tilsammen. Men vi har 2,7 mill i lån (inkl. studielån) + at huset er under totalrenovering, noe som viser seg å være meget kostbart....

Skrevet

vi har tilsammen 650 tusen... klare oss fint :-) leie leilighet, men mulig bygging av hus til høsten... time will show...

Skrevet

Jeg skal begynne i ny jobb om 3 uker.

Da har vi tilsammen 880000 i grunnlønn (360 jeg, 520 han). Inntil nå har vi levd lenge med hans inntekt og jeg hadde en 20% stilling som ga litt lommepenger.

Vi kunne klart oss med kun hans også, men mine penger ga rom for det lite ekstra.

Vi har under 1 mil i lån, betaler nå 11000. Skal sette opp nedbetaling enda mer, vil bli kvitt lån. I tillegg skal jeg spare litt i fond, vil IKKE venne meg til et forbruksmønster slik at jeg MÅ jobbe fulltid.

Skrevet

Jeg går opp til 360' fom 1.februar, mannen min tjener 660'. Bygger stort hus for tida, så vi får ganske stort lån å betjene, begge har stort studielån og vi har høye utgifter pga dyr reise til jobb. Legger endel til side, sparer BSU og sparer til dattera vår.

Skrevet

Vi tjener litt under en million tilsammen.

Huslån på 12 500 i mnd (lånet er på 1,9) og billån på 4500 i mnd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...