Gå til innhold

Har dere tenkt på hvor rart dette egentlig er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter vi og prater med fremmede om alt mulig rart - mye jeg ikke ville pratet om med andre jeg kjenner. Og når (jeg skriver når - ikke hvis!) jeg blir gravid - er dere de første som får vite det!!! Det er litt rart å tenke på.

Samtidig er det utrolig fint å ha denne muligheten. Har vært litt fortvilet av og til, og så surfer jeg litt på nettet, og er plutselig helt rolig. Det er ganske fantastisk...tenk hvilke bekymringer de bar på alene før i tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja du har rett i noe der;)

Vi prøver i all hemmelighet og det er godt å ha dere, selv om jeg har klart å røpe meg for 2 stk..hehe..

Ja de hadde jo veldig lite å hjelpe seg med før i tiden..vi er utskjemte;p

Skrevet

Ja, dette er et skikkelig kjekt sted.. Ikke så ofte jeg legger inn noe, men har stor nytte av å lese andres innlegg

Skrevet

Samme her du..

Man trenger faktisk ikke legge inn noe selv nesten.. Andre gjør det for deg, hehe!

Skrevet

Ja, absolutt! Men det er greit å ha en "sikkerhetsventil", da. Det blir nok myyyyye lettere for min stakkars samboer, da slipper han å høre alt maset! Dessuten er det veldig greit å fortelle ting til folk jeg ikke kjenner, siden vi ikke har fortalt noen at vi prøver på baby, og vi har tenkt å holde det "hemmelig" så lenge som mulig...

Skrevet

Hehe, ja det har jeg også tenkt på! Vi sitter å snakker om mensen og utflod og ømme pupper og all slags rare ting! Kunne jo aldri falle meg inn å fortelle sånne ting til folk før jeg begynte å prøve..

Og så har jeg blitt så vant til å snakke om det også. Så nå føler jeg det er helt normalt å snakke om, hehe, forteller f.eks om det til ene venninna mi. Jeg tenker ikke på at det kanskje ikke er helt normalt å fortelle andre om mensen og EL osv! hehe..

Men det er veldig godt å ha dette forumet her til å dele erfaringer og bekymringer, da man ofte ikke har så mange andre å snakke om det med, utenom samboer da.. Som ikke er så interresert å høre om mensen og EL, hehe

Skrevet

Der er jeg også. Mannen min er heller ikke veldig interessert i mens og EL - mest interessert i når jeg ikke har mens kanskje..he,he

I vennegjengen snakker vi heller ikke om slikt - for alle vil gjerne holde det for seg selv til man er en 3 mnd. på vei. Så i perioden fra jeg vet jeg er gravid til jeg er 3 måneder på vei er jeg nesten sprekkeferdig for å fortelle det til alle, men så vil jeg (og mannen min) helst vente med å fortelle noe til vi er sikre på at det går bra. Har mistet et par ganger. Sist gang var jeg kun 8 uker på vei, og det var egentlig veldig greit at ikke alle visste det...

Jeg også har stor nytte av å kunne lese innleggende her inne, og lærer stadig noe nytt!

Skrevet

Ja, det er helt herlig synes jeg:D

Vi ønsker nemlig å holde det meste hemmelig så lenge det bare går an. Fikk mage sent sist, og håper på det denne gang og. Vi har så lyst til å ha en koselig hemmelighet i alle fall 3 mnd, gjerne 4-5 og, men det kommer altså an på magen dnene gang. Likevel så er det så mye man lurer på, og et opptar mye plass i hodet for tiden, derfor så godt å dele med noen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...