Gå til innhold

Noen som har erfaring med Bedside crib?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt lyst til å kjøpe denne sengen for å hekte den på ved siden av min plass i sengen for å lette på nattammingen.

Det eneste er at jeg syns prisen er litt stiv.. det ser jo ikke ut som om man kan bruke den så veldig lenge, max 6 mnder?

Hva er positivt/negtivt med den, og følger det med madrass, eller er jeg nødt til å kjøpe det vedsiden av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt den og skrudd den sammen, men babyen har ikke kommet ennå, så noen erfaring fra bruk har vi ikke.... Men synes den virker veldig praktisk. De fulgte ikke med madrass, denne kjøpte vi ved siden av. Når vi ikke kan bruke den lenger, kan vi gjøre den om til en fin liten krakk.

Skrevet

Kjøpte dere bare madrass som dere skar til, eller har de egen madrass til sengen, og hvor mye kostet den?

Vi har veldig liten plass på soverommet, men skal flytte til sommeren.. Huff, ikke lett å bestemme seg!

Takk for svar:)

Skrevet

Jeg skal ha den og. Madrassen er den samme som en bruker til vogge.

Skrevet

Vi kjøpte vanlig krybbemadrass, str 90x40. Den kostet 199,-

Skrevet

Ah, tusen takk. Fikk penger i dag og skal ut å kikke i morgen, så de hadde salg på reflex, så kan jo være jeg finner noe annet fint som jeg kan bruke lengre:)

Så får se hva det blir til, er siste beibien, så fornuften sier at jeg burde kjøpe brukt, slik som til de andre to, men har så lyst til å kjøpe nytt:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...