Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

,,,fikk svaret i dag og det var en SA.....:o(((skal på UL på mandag for å se om alt er ute.....

blør på min 6.dag..er dritlei og deppa....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neiii??? huff! dette var ikke gøy å lese da.. ble lei meg jeg nå:(

Sjønner at du har d trist nå..

har abortert selv, men d var provosert abort.

Men d var grusomt, helt forferdelig:S

Du skal vite at jeg tenker på deg<3

Hold mote oppe!

Skrevet

Huff da,dette var veldig trist,vet ikke hva jeg skal si.Har hatt en SA selv og ingenting er verre enn å miste et barn som en virkelig ønsker.

Håper det snart sitter en spire hos deg igjen,hvis det er det du ønsker.

Masse lykke til og en god klem til deg

Skrevet

Ord blir så fattige i slike situasjoner, men sender deg en stor klem....

Skrevet

Føler med deg.Hadde nettopp en MA i uke 10.Utskrapning igår.Fosteret hadde vært dødt i 3 uker ca.

Men!Husk at du nå er ekstra fruktbar, mange blir nemlig gravide etter SA/MA.

J krysser fingrene for oss jeg :-) J og min mann skal ikke ligge på latsiden neste mnd.hehe

Klem til deg

Skrevet

Takker veldig for støtten.godt å se at noen bryr seg.for sykehuset er dette vist dagligdags men for vanlige mennesker er det slett ikke det.

vi er 42 år og dette var kanskje den ene sjansen vi hadde..

jeg har to barn fra før .begge helgåtte svangerskap...så dette var for meg noe jeg ikke hadde trodd skulle skje meg.

Men vi skal heller ikke ligge på latsiden i de kommende ukene:O))

om jeg ikke var helt sikker på om vi burde fått en baby i vår alder har jeg blitt veldig sikker etter denne SA.en på at dette er det jeg/vi vil....

så vi får bare klemme ivei..

Men hvor lenge blør man etter en SA?begynner å bli dritlei....vil prøve igjen NÅ ..:o)))

tenk å bli gravide i en alder av 42 år.og uten hjelp...

litt stolte da..leeeeer.....

ønsker alle uten eller med hjelp veldig lykke til.og alle dere andre også.

Skrevet

Hei!

Jeg sitter også hjemme og er ganske tom nå. Vi mistet i uke 18 i fjor, og rett før jul ble vi endelig gravide igjen , etter 9 mnd prøving. fikk tidlig ul nå på onsdag. Var da 7+5 uker, og igjen var det en MA. Ble ny utskrapning i går. Blir litt tom, og nå er jeg ikke sikker på om jeg tør å prøve igjen. Hva skjer neste gang? Vi ville så gjerne bli "fulltallig" , men ikke for enhver pris. Jeg skjønner godt at du har det vondt nå. Jeg har i hvert fall noen år på meg enda til å bestemme meg.

Krysser fingrene for at dere klarer det igjen.

Klem...

Skrevet

huff det var leit jeg har også hatt en sa men jeg blei gravid rett etterpå var helt utrolig legen sa til meg at en er extra fruktbar etter sa så stå på viss det er dette du vil..lykke til...vet det er tungt å vanskelig det er det for alle som ønsker så sterkt..håper du får det til igen jeg er prøver enda med mitt andre barn men vet ikke håssen det går før 27 januar,,h¨åper jeg kommer inn til dere da

Skrevet

Uff, dette er jo bare forferdelig. Det å miste er noe av det verste som fins. Jeg har selv opplevd det et par ganger, jeg krysser fingrene for alle som har mistet og håper at det går bra neste gang. Jeg har selv kommet i uke 11 nå. Var på UL på mandag som var og da så alt bra ut. Skal på ny UL i neste uke og håper alt ser like fint ut. Har en god magefølelse denne gang. Legen sa at oddsen for at alt skulle gå fint når man fant et levende foster med fullgåtte ni uker var over 98 prosent. Så skuldrene mine har senket seg betraktelig.

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

kjære optimist:) dette var veldig trist:( dette er jo alle sin skrekk...

med tanke på din alder hadde det kankje vert lurt å kontakte hjelp,når du skal prøve igjen?

uheldigvis mister 50 prosent av de over 40 år spiren sin de første 12 ukene;(

eg beundrer dere over 40 som prøver noe enormt... dere er sterke,tøffe damer som virkelig har morskjærlighet, dere gjer ikke opp trass motgang og tøffe svangerskap...virkelig urettferdig at du skulle oppleve dette, håper den sitter neste gang....

Skrevet

Så trist! Ikke lenge siden jeg var gjennom det samme...... Men jeg mistet ganske tidlig da så hadde nesten ikke rukket å ta testen før jeg begynte å blø noen dager senere. Men jeg blødde lenge! I 5 uker faktisk. Tok aldri kontakt med lege fordi jeg var så kort på vei. Men angrer i ettertid på at jeg ikke gjorde det, for å gå i 5 uker med blødninger var ikke noe moro. Nå ble jeg gravid rett etterpå da, så sitter her nå i 8.uke og håper at det går bra denne gangen!

Skrevet

ja man blir litt tom..

begynne på jobb igjen blir den nedturen....huff....

ønsker deg mye lykke til.......takk for godt svar

Skrevet

Tanker på alle dere som har opplevd det samme.ble overassket da jeg forstod at SA er så vanlig.trodde ikke det jeg.

men trist alikevel.

ønsker dere alle hjertens lykke til,,,kommer tilbake med positive nyheter om ikke så lenge håper jeg.til da....hadet bra alle sammen.

Skrevet

Slike nyheter er alltid trist. Føler meg deg.

Har selv opplevd en ma (fosteret/embyroet dør, men kroppen avviser det ikke. Man må derfor inn på sykehus for å få det fjernet.)

Jeg blødde i ca 12 dager (variert mengde), det tok kun 24 dager fra første blødningsdag til jeg fikk mensen igjen, og dermed satt neste spire gitt! Så nå er jeg gravid i uke 8.

Har en prins fra før, som vi brukte 10 måneder på å lage, den vi mistet tok det 6 måneder å lage, og nå greide vi det på første forsøk!

Det sies at det er enklere å bli gravid etter en ma/sa, det stemte for oss, håper det stemmer for dere også!

Lykke til videre!

Skrevet

hei rose38.var trist å lese det du skrev. må være utrolig tøft å miste et barn man ønsker så sterkt. er selv snart i 8 uke og er veldig redd for å miste. lurer veldig på hva som er forskjellen på ma og sa. får man ikke tegn på abort når man har en ma? siden du fortalte at fosteret hadde vært død i 3 uker før utskrapning.:( men krysser fingrene for deg og håper alt ordner seg!

klem

Skrevet

Uff så trist da..

Men stå på..

Vet om et par som har fått to unger etter de passerte 40 :)

Så det kan kan godt gå bra neste gang.

Du er jo fruktbar enda, så jeg ønsker deg lykke til

Skrevet

Hei.

Hadde jeg vært deg, og bodd i Oslo - hadde jeg bestilt en time hos fantastiske Dr.Trolle på Majorstuklinikken.

Han har hjulpet flere som er over 40 år med å få herlig perfekte barn, med tips, råd, litt hormoner og evt. el sprøyter.

Lykke lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...