Gå til innhold

De vinterskoene fra COOP OBS som scoret så bra i test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....er skikkelig møkka-sko!

De blir søkkvåte i løpet av kort tid, og det tar 2 døgn å få dem tørre igjen. ALDRI MER!

Noen som har andre sko å anbefale? Vi har Ecco til jentungen, og de funker strålende, så kanskje jeg bare skal kjøpe sånne til minsten også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*kremt*

Det var i 2006 de var best i test...=P De de solgte i 2007 så ikke like ut en gang.

Skrevet

Jepp - hadde dem for et par år siden. Slengte hele dritten. Ungene likte ikke å gå med dem - og søkk våt ble de.

Jeg har vært veldig fornøyd med Kavat og Kamik denne vinteren. Kamik-skoa er det varmeste vi har hatt. Perfekt for jentungen som er en frysepinn.

Skrevet

De kom jo veldig dårlig ut i 07-testen! Lakk som en sil sto det!

Jeg har ecco til mini, de er kjempegode!

Skrevet

Utrolig rart, unga mine har hatt de i 3 år nå. Har aldri blitt bløte på beina. Kanskje dere har fått "mandagseksempklar" Synes skoene er supre og har ikke hørt noen klager fra eldstejenta, hun pleier å være kjapp til å klage hvis sko ikke sitter godt på foten hennes

Skrevet

hadde de i 2006 også og de var dritt allerede da!

Sorell er bra sko. Har det til lille og hun blir aldri bløt på beina. Det kan trekke vann gjennom foret på toppen av skoen men da må det gjennom ulla inni og gjennom evt ullbukser osv.. Så det gjør ikke så mye.

Også tror jeg det skulle komme en variant som var mer vanntett i skaftet enn de vi har.

Skrevet

Hmm, snodig. Har samme erfaring som Blueberrypai jeg da. Har hatt de i 2 år nå og ikke hørt noen fra tuppa om at de er kalde og hun blir ikke våt. Hun her klager også på sko hvis det er noe med de

Skrevet

Jeg har Kavat-skoene til min.

Han er aldri våt og alltid varm. Selvom jeg ikke tar på han ullsokker.

Kjempefornøyd med de.

Skrevet

Ååh? Jeg er drit fornøyd med de skoa.

Og jeg har alltid kjøpt Pony, goretex blabla.... Og vi bor i Bergen :P hehe....

Men, når det er sagt så har dem støvler med for i når det regner ute da.

Vinterskoa når det er snø. Og han har enda ikke blitt våt igjennom dem enda.

Skrevet

Friends-skoene er noe dritt. Det stod i reklamen at de var vanntette. Pføy! De er like vanntette som crocs...

Vi har også Ponny (eller Pony?). Gore tex, og DE er ihvertfall vanntett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...