Gå til innhold

Et pinlig problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med huden under armene, det er litt rynkete, men det verste er egentlig at det ser skittent ut, det legger seg nesten som et belegg (som er mørkt, nesten helt svart) i armhulene. Det har ikke noe med at jeg er uhygenisk. Jeg dusjer stort sett hver dag, bruker deo, og har ikke unormal svettelukt. Jeg har ganske kraftig mørk hårvekst, som jeg barberer bort-

Prøver å peele, prøve rensemidler, skrubbe litt (er jo litt sensitiv hud, så er forsiktig med skrubben). Jeg har faktisk merket at det er bedre når jeg er i syden, f.eks og bader masse i saltvann og klor.

Jeg bruker Roll on deo uten parfyme.

Noen som har lignende problem? Dette skjemmer meg veldig mye, og jeg synes det er litt flaut å spørre legen til råds.

Håper noen har tips til produkter /såpe jeg kan bruke. Skal jeg prøve å ikke barbere med høvel? bruke noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å peel med salt og litt olje evnetuelt litt sitron.

Skrevet

aceton fjærner olje og dritt, så det kan fungere bra for slike problemer:-)

Skrevet

Yppert du er sååå mongolid.. Gå og legg deg. Og jadda jadda du skal vel kalle meg tjukka el no annet piss du kommer med.. Det begynner og bli gammelt vennen;)

Skrevet

?? Hvor mye står du med armene rett opp og i bare singletten til hverdags??

Tro meg, de fleste gutter/menn har ikke fokuset sitt der... med mindre du har latt være å fjerne hår på et par uker, så tror jeg ikke de legger så mye merke til noe som er i artmhulene dine... :-)

Men du kan prøve talkum eller en hudfarget krem hvis det er helt ekstremt.

Skrevet

Anonym over her... nå er det vel ikke min skyld at du har dritt under armene med ekstrem hårvekst! Jeg kommer med gode råd til Hi og det uten at du trenger å komme med meningsløse diagnoser på en notorisk skjørtejeger som meg!! Hvis du er så turn off med de lurvete og møkkete armhulene så burde du ta deg en renselseskur:-)

Skrevet

Herre min hatt trodde virkelig ingen hadde skrukkete hud lengere..............æsssssj

Skrevet

Oj sann yppert, tok du deg nær av det jeg sa? Gå og legg deg din møkkamann

Skrevet

hvis du har veldig mørk hårvekst, kan det hende at det er stubbene som viser? tenk mann med kraftig skjeggvekst om ettermiddagen. i så fall kan det hjelpe å fjerne hårveksten ved hjelp av en nappemaskin eller kanskje vokse den bort, slik at du får med røttene.

Skrevet

Den dagen jeg finner nappemaskin og hårfjerningsvoks hos ei dame, så er det rett ut:-)

Skrevet

Jeg er ikke singel.. har en hærskare av damer som er fri for dritt og møkk under armene. De har heller ikke sjenerende hårvekst som tyter ut av armhuler, trusekant og BH. Om så hadde vært tilfelle, så hadde jeg tuppet dem i ræva rett ut:-)

Skrevet

Hva er problemet med aceton? Bare hun gjør det før hun barberer seg og ikke etter, samt vasker det vekk med vann før hun setter i gang med høvelen, så er det vel et helt kurant råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...