~SnartMammaTilTre - 11.06.08~ Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hvor mye stoler dere som kun har vært på en ul på det kjønnet dere har fått opplyst? Vi var på ul i dag. Babyen lå sånn til at vi kun fikk sett i profil. JM viste oss buen over skambenet og at det ikke var noen tissatass å se. Hun viste oss også stedet det urinrøret "går ut av kroppen", og at det ikke var noe som "bulet ut". Hun sa at hun ikke kunne garantere noe, men at hun ganske sikkert trodde at det var ei jente. Hun sjekket en ekstra gang rett før hun avsluttet, og gjentok da også at hun trodde det var ei jente. Spørsmålet er bare om vi kan stole på det, og handle rosa og rødt. Jeg har jo hørt at det ofte er jentene de tar feil på. Hva tenker dere om dette?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg stolte på UL da de sa jeg fikk jente, begynte og handle litt. og når jeg var hos jordmor så hun også at det var jente da hun lå og skrævet inni der. Så når de har sett det 2 ganger med 1 månedes mellomrom kan de vel ikke ta feil. Så jeg stoler på jeg får en jente:)
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 11. januar 2008 #3 Skrevet 11. januar 2008 Forrige gang fikk jeg vite på 3 UL at jeg ventet en jente, den siste i uke 30. Og ut kom en gutt.. Så 100 % sikre er de aldri. Denne gang sier de også jente, og jeg tror på det. Men det er alltid en mulighet for at det andre kjønn kommer.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå