Gå til innhold

Lag smoothies til deres menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på en dokumentar nå at økt opptak av frukt og vitaminer gir bedre spermkvalitet. Et par som hadde prøvd i 2,5 år ble gravide da mannen begynte med dette. Er jo ganske verd å prøve?

Vitaminer og frukt skader jo ingen uansett.

Disse mennene drakk to smoothies hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,da blir d en del smothies her:p

Skrevet

Ja :) så akkurat det samme programmet ;-) så her blir det smoothiestvang for typen hehe.

Skrevet

Jeg elsker smoothies.. Så det er bra. Har også gitt mannen min nøtter nå. Ikke at jeg tror det er noe galt med svømmerne hans, men vi har godt av å spise sunt uansett. :D

Skrevet

He, he!! :) Jeg skulle akkurat til å lage smoothies nå! Så det hørtes bra ut! :)

En annen ting som er så kjekt med smoothier er at hvis en har frukt som ligger en stund, slik at den ikke blir så fristende å spise, så er det bare å kutte den opp og legge den i fryseren. Så passer det perfekt til smoothies.. :)

Skrevet

Hah.. ja hadde det bare vert så enkelt.. sambo drikker bare brus og spiser godterier hele dagene.. ALDRI om jeg hadde fått i han verken nøtter,smoothies eller andre sunne ting..nei, det er det min kropp som må ta seg av!! *Arghhh*

Skrevet

hehe, så morsomt. jeg kjøpte akkurat inn ingredienser igår til smoothies:) Det ble ikke noe av då. men hehe, får vel proppe i ham nøtter og frukt så det holder framover;)

Skrevet

har dere noen gode oppskrifter til smoothies???:)

Skrevet

var akkurat på rema og handlet sånne ferdiglagede frukt og bær blandinger som heter smoothies. d ligger i frysedisken. skal kun tilsette juice og evt. yougurt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...