Gå til innhold

Flere som kvikner til på kvelden??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært som en dau kvist store deler av ettermiddagen\tidlig kvelden?

Tenker alltid, ja, i dag blir det tidlig kvelden, det trenger jeg. Også PANG, der våkna daukjøttet til liv ja!!

 

Så blir det sent, også er jeg rene zoombien dagen derpå:-p

 

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp....lider og angrer hver morgen:( Så jeg skal legge meg snart. Måååå tidlig opp og pakke til 3 som skal til fjells:)

Skrevet

*rekker opp hånda*

 

 

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Sånn har jeg alltid vært, men akkurat nå som jeg ammer ufrivillig kollapser jeg i nitida og sovner...et mirakel at jeg er våken akkurat nå.

Skrevet

Skal dere på fjellet LOTP?? Så deeeeilig da:)

 

 

Skrevet

Lyder kjent ja... Er sliten og tøtt helt frem til 20-21 tiden.. Da kan jeg holde det gående til langt på natt.. sovner sjelden før 00-1-2...

Skrevet

Slik er det her også! Kommer meg aldri i seng til fornuftig tid! Tenkte jeg skulle se Ut i vår hage nå og så gå å legge meg....Yeah right!!=)

Skrevet

Ja!

 

Lider av lakenskrekk, tror jeg. (er derimot ikke så redd for sofaen)

Skrevet

Jeg ELSKER å sove. Det gjør sambo også.

Men vi kvikkner til hver kveld. Er helt skutt kl. 17.30, men 21.00 kunne vi ryddet hele huset om det var det det sto i ;)

Skrevet

Jaa akkurat som jeg skulle skrivd det selv..

Skrevet

Nei noen må jo jobbe twintipp, men mannen og jentene skal på fjellet....og pakke kan han jo ikke?! hehehehe

Skrevet

hehe, ja.. sist jeg gjorde rent huset var klokka 2 på natta =)

Skrevet

Å, flere nattdyr?!

Hvor er dere når det begynner å bli kjedelig mellom 03-06.30=P

Holder på å sovne hele dagen, men fra 21 og utover blir jeg bare kvikkere og kvikkere=D På natten er jeg full i energi og gjør alt jeg ikke får gjort på dagtid=P Men når god morgen norge er ferdig, er jeg også helt ferdig! I dobbel betydning....

Skrevet

Jepp!

Samme her, og så hater jeg meg selv for det hver morgen.. hvorfor la jeg meg ikke før..hehe, lærer aldri heller

Skrevet

Hehe, blir klokken i 3 tiden TVINGER jeg meg selv i seng! Tenker på morgendagen med minsten! Og nå er klokka 23, så nå SKAL jeg endre meg. Jeg har sterke minner fra i dag tidlig fortsatt.. ble påminnet dem nå;) Natta :)

 

Ps: Jeg er sjelden flink mer enn 3 kvelder om gangen, så er man nattdyr, så er man det. Jeg har virkelig prøvd å endre det, men faller alltid tilbake..

Skrevet

Jeg!

kan godt være opp til kl 3, men angrer når ungen våkner på morgen. må skjerpe meg når jeg begynner i vanlig jobb igjen om 3 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...