mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 vi var ute å kjørte og en tulling kjørte bak oss, tett oppi oss, samboer bremset litt, for å få han litt lenger bak, så kjørte tullingen forbi oss, uten blinke seg ut, la seg innforbi oss, og det rett foran oss, samboer bremset og blinket litt med lysene, det hele endte med at tullingen begynte å småbremse foran oss, så vi nesten krasja i baken på han, vi svingte unna, og han la seg ut, og heldigvis var det 3 felt på denne veien(2 felt, og et avkjøringsfelt), samboer vrir bilen helt bort i venstre felt, heldigvis var det ingen bil der, tror ikkje smaboer fikk sjekket det, så kom vi oss inn i det feltet vi skulle og på rett vei hjem, og da kommer tullingen etter oss, og ved første mulighet kjører han forbi oss, og viser fram en jernstang ut vinduet, kjører inn til siden, sperrer veien nok til at vi må stoppe, han hopper ut av bilen og bøkser bort til oss, og spørr ka for en kjørestil samboer har, og at han skal ringe politiet og be de teste kjøreferdighetene til samboer, men med mye hyl og skrik fra begge part pluss min, blir de enige om at de var sikkert like dumme begge to.... æsj kor ekkelt......
Stor_smil Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 minner meg om da jeg viste finger til en som kjørte feil i en rundkjøring.. han drev på å sperre veien for meg på motorveien, skikkelig tåpelig. folk som har fått lappen på postordre fortjener finger'n ;-)
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2008 det verste var når han kom med jernstangen og eg var hel sikker på at han skulle slå samboer rett ned, eg satt klar med tlf... kem e det som sitter med en jernsatng inni bilen, spørr vi oss om nå i ettertid
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 Han kjører rundt med jernstang, er klar til å angripe andre på veien og det er din SAMBOER det er noe feil med..Fyfader, han må ha mangla noe i topplokket. Støter dere på sånne så LÅS DØRENE og kjør. Dere var dritheldige! Det er absolutt en situasjon jeg hadde ring 112 i....
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2008 yepp det er lagret på tlf, han skulle ta samboer sitt og, og så skulle han anmelde han for uvettig kjøring, då sa eg bare at han måtte jo bar egjøre det men det ble nok bare ord mot ord, og ingen bevis på noe som helst, men vet dere hva, enden på historien ble til at når han skulle snu i krysset etter kranglingen, ble han tutet på, pga en som holdt på å kjøre i baken på han...
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2008 fikk nesten helt blackout der jeg satt, men fikk tasta inn 112, var klar til å trykke, han stod og dunka smaboer i armen med stangen, men ikke hardt, men eg så for meg at han skulle delje løs på samboer og bilen, herre min hatt så mange tanker så raste gjennom meg da, vet ikkje om klarer å sove, drømmer ihvertfall om dette her, skal ingenting til før jeg atr det med meg i drømmeland
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 men godt å få skrevet det ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå