Kvitrebekk Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Litt redd for at jeg er i ferd med å bli syk. Fryser og er uggen. Ei venninne jeg var sammen med her om dagen har fått influensa og det har hele resten av familien hennes også. Skal ha ks om ca 2 uker. Hva skjer om jeg er syk? Eller mannen min? Eller at fødsel starter opp før dette. Blir litt bekymret nå.
maviku Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Heisann=) Skreiv et innlegg om dette i forrige uke en eller anna gang.. Er i akkuratt samme situasjon som deg, blei skikkelig forkjøla med tilhørende hoste fra H....... Skal ha planlagt ks på tirsdag, og var livredd for at eg ikkje skulle bli kvitt hosten, eller at eventuelt ks skulle bli utsatt.. Spørte jm om dette, og fikk beskjed om og ikkje tenke på det i det heile tatt.. Er du forkjøla, så er du forkjøla, vi skal nok få ut ungen sa ho.. Og dersom eg ikkje var kvitt hosten, så skulle eg nok få hoste dempande så det holdt.. Spørte også om ka som skjedde vist fødselen starta.. Og ho sa da at det skulle eg slappe heeelt av med, da gir dei oss vist nokke som heite bricanyl for og stoppe den, går ikkje det, så blir det tidligere ks:) Håper dette hjalp deg litt med spørsmål og tanker... Lykke til, og god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå