Gå til innhold

Enda mer slanking, men trenger litt hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjøre dere det??

jeg trenger hjelp fra dere, hvordan skal jeg begynne, hvor lenge skal det vare? hva kan jeg spise og ikke? skal ned 20 kilo...:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst bør du tenke igjenno livsstilen din og kostholdet.

Regelen er at du må forbrenne mer kalorier enn du inntar.

Sunt kosthold som innebærer små og hyppige måltid (for å holde forbrenningen høy og ett stabilt blodsukkernivå).

Drikk mye vann

Spis litt frukt og MYE grønnsaker

Tenk tallerkenmodell til middag

Ikke spis til du er mett, spis du ikke lenger er sulten

Tren iallefall to ganger i uken, "beveg deg" iallfall 30 minutter hver dag

Sett deg små mål som du vet at du klarer.. "Jeg skal gå ned 20 kg til sommeren" er kanskje ett litt vel drastisk mål.. sett deg mål som du vet er oppnåelige og overkommerlige.. ikke start for hardt.. finn noe som kan gi deg motivasjon..

Lykke til

Skrevet

Finn en sunnere måte å leve på. Rett og slett endre livstilen til det bedre.

*Beveg deg minst 30 min om dagen(helst før frokost om morgenen), og tren et par ganger i uka med noe du trives med og kan finne deg til rette med!

*Spis hver 3.time, la det ihvertfall ikke gå mer enn 4 timer! Spis sunn mat. Et fint eksempel på hvordan tallerkenen kan se ut: Proteiner(kjøtt/fisk) på størrelse med håndflaten din, karbohydrater(f.eks. ris) på str med knytteneven din, og grønnsaker/salat kan du fylle på så mye du orker av :) Kutt dressing og altfor fete sauser. Drikk vann, evt melk/juice til frokost. Brus er til spisedagen.

*Det siste måltidet skal ikke ha karbohydrater. Dvs. at en kyllingsalat, eller en omelett med kjøtt og grønt i er perfekt til kvelden :)

*Ha en dag i uka hvor du spiser og drikker akkurat det du vil. En fordel at du spiser mye her, for da får du fart på forbrenningen, som kommer godt med når du er flink resten av uka :) Men gå fortsatt tur denne dagen! Det er denne dagen du skal veie og måle deg på, før frokost.

Her er noen tips, men lykke til uansett måte du gjør det på da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...