Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jenta mi på 5 er hos faren annenhver helg. Skal dit i morgen. Men i ettermidag fikk jeg mld om at han var syk, og ønsker derfor at jeg skulle ha henne likevel denne helga. Jeg kjenner jeg blir irritert!! For jeg er alene med 2 små, og går skole. Har 3 heldagsprøver denne uka, og er sliten.. Hva mener dere er rett i denne situasjonen?
akt80 & Sara Emilie Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 om en av oss er syke så stepper den andre inn, og bytter en helg.. f.eks at han har henne helgen etterpå om det passer.. men en helg da eg var vekke så flytta han opp til foreldrene sine så var de der sammen med besteforeldrene.. så fikk han slappet av innimellom.. og kos for besteforeldrene:)
Groosalugg Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har samme problem med barnefaren her, jeg mener det kommer han på hvordan syk han er jeg da. Han stiller ikke opp og tar ungene for meg når jeg er syk.. Har magesår nå, har også hatt lungebetennelse midt i eksamenstida + at begge ungene var syke. Han stilte ikke opp da..
winneboo Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Når barnefar her er syk så blir vesla hjemme. Han vil ikke smitte henne å jeg vil heller ikke at han skal bli smittet. Nå er det stor forskjell på om han har en forskjølelse enn at han ligger rett ut med omgangssyken. Er ikke hysterisk men trenger ikke utsette de små for unødvendig smitte som f.eks spysyka. Skjønner egentlig ikke hvorfor du blir irritert over det. Er han syk så er det jo bedre at dere evetuelt bytter en helg.
prinsessetamtam Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Har slitt litt med det samme, men det er klart at det avhenger jo av hva slags syk og hvor syk bf er. Jeg blir irritert når bf ikke kan ha barnet pga tett nese, fordi han føler seg dødssyk liksom.... Eller fyllesyk..... Og ikke minst bør jo smittefare tas med i betraktning.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 min mening er at når pappan er syk må han finne erstatning, det er hans helg, jeg ringer foreldra mine når jeg er syk(jeg kan ikke bytte helg pga min arbeidssituasjon) jeg og småen har hatt matforgiftning samtidig. jeg kan ikke bare ringe han og få han til å slippe alt han har i henda og hente ungen! det valget har jeg selv tatt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå