Gå til innhold

Hvor lenge skal babyen sove inne hos dere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...før h*n begynner å sove på eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første mann sov hos oss i 7mnd.

Denne får lov å sove her inne til første mann begynner å protistere......dvs at hvis ikke første mann reagerer med at han skal sove i vår seng osv får babyen lov å sove her så lenge vi vil:-)

h€åper det går greit så lenge babyen skal ha mat om natten.

Skrevet

Alt for lenge... Vi bor i en liten leilighet med et jente fra før. Er ikke plass til et til barn på hennes rom, så nestemann må ligge på vårt rom helt til vi flytter inn i hus. Det er ikke før om et år, så hun kommer til å være 8-9 måneder.

Skrevet

Til hun har sover natten gjennom en del uker, eller til hun er rundt 8-12 mnd.

Skrevet

Hele det første året.

Skrevet

min jente har aldri sovet inne hos oss, og hun sov rundt fra hun var 1 mnd. tror de får mye bedre søvn om de sover alene og ikke sammen med noen

Skrevet

Vi tippe det at denne babyen også blir å ligge inne på samme rom som meg til hun/ han ikke vil det lengre. Har allerede to stykk i sengen fra før av. En på 3 og en på 1,5. tipper dermed at denne også blir å ligge i samme seng som meg til den er godt voksen! Ha ha.

Synes det er bare koselig å ha de små sammen med meg.

Sover bedre da..

Lykke til alle dere andre..

Slik sover jeg best..

Skrevet

Tenkte et halvt års tid, men tar det litt som det kommer... Dessuten må vi fikse gjesterommet- har kun 2 soverom så må bli i kombinasjon med gjesterom når han skal sove der. Så får vi se når vi kjøper noe større...

Skrevet

Mine to har fått eget rom når de var rundt 8-9 mnd hvis jeg husker riktig..... Kommer til å gjøre det med nestemann også.

Skrevet

Kun til hun sover hele natten uten mat.

Skrevet

Lille jenta skal sove inne hos mamma og pappa til hun er et år ihvertfall!! :)

Skrevet

Første året, hadde jeg tenkt.. Barnerommet står klart, men babyen sover sammen med oss så lenge det føles riktig. Synes det virker veldig unaturlig at en liten baby skal sove alene om natten..?

Skrevet

Ingen av mine 3 har sovet alene det første året, høres litt barbarisk ut, men det er meg. Sistemann på snart 6 år, har sovet hos oss framtil jeg oppdaget at jeg var gravid, han sover best hos oss, men hatt eget rom i mange år. Venner han av med det nå da det kommer en ny bebis og han skal begynne på skolen til høsten, men kommer han labbende opp i senga vår midt på natta, så får han være hos oss. Vi kaller det samsoving, vet at helsesøstre på en måte forbyr samsoving, men vi gjør som vi vil, passer godt på at bebisen ikke blir overopphetet, dropper pyjs og lar de sove med en boddy.

Skrevet

Hvor sover mannen din da?

Jeg har jenten min hos meg,er enig med deg synes det er kjekt jeg også ;-)

Skrevet

Til vi flytter, på sensommeren/høsten en gang. Så blir vel en ni mnd. tenker jeg.

Skrevet

Prinsessa vår har sovet på eget rom siden hun var 3 uker. Nytter ikke å ha henne inne på våres rom, hun lager så sykt mange lyder i søvne, og jeg våkner av det minste lille klynk når det gjelder henne. Før kunne man rive huset rundt meg, og jeg sov fremdeles, men nå våkner jeg av "ingenting" :P. Synes bare det er greit at hun ikke venner seg til å sove i vår seng også, og rommet hennes ligger rett over gangen fra vårt. Hender jeg legger henne ved siden av meg på dagtid om jeg er litt sliten. Pleier å gå greit det :P

Skrevet

Jenta vår flyttet inn på eget rom for 3 dager siden og hun er 2 år og 4 mnd. Og hun får selvsagt komme inn til oss når hun våkner.

Så hvem vet hvor lenge neste blir. Det går nesten ikke ann å planlegge, tar det som det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...