Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Stakkars babyer som får noen av dere som mamma, maken til hissigpropper har jeg aldri vært borti!! De trenger en stabil og god mor når de kommer til vår verden, og så møter de sånne idioter som noen av dere! Som klarer å hisse seg opp av par som går med like jakker og sånne grusomme ting.. Hjelp..
Tante Bassa Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Hehe, hva med deg da? Som hisser deg opp over hva andre mener?
snart mor til 3 Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 hehe...det skal nok gå greit skal du se vil tro at like-jakker-opphisselser kun har det i kjeften... nei,vil tro og håpe at alle her inne vil bli fantastiske mødre og fedre.. De aller fleste av oss er ihvertfall her inne for tips,råd og støtte gjennom graviditeten slik at alle vet litt mer om hva de har i vente når ungen kommer... vi ønsker vel alle det beste for barna våre gjør vi vel ikke?? Nei,tror du bare skal slappe helt av..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Og det gjør liksom ikke du!? Måtte bare innom for gøy å se hva denne siden egentlig er,og ble sittende og lese ned igjennom. Jeg fatter ikke at det er mulig! Jeg ble stummere og stummere jo lenger ned jeg kom.. Selvfølgelig er sikkert ikke alle her idioter, men ganske mange her virker ikke særlig skarpe,nei.. Men slapp av, jeg skal ikke gjenge meg med hisigproppene her, så jeg går nok tilbake til min gode gamle side. Bye bye folkens, og lykke til med graviditeten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå