M@mm@ til mine barn Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 hadde lagt på meg 12,4 kilo nå, inkl. julematen. Og det var hun ganske så fornøyd med, siden jeg hadde lagt på meg over 20 kilo når jeg gikk med eldstegutten vår på den tiden. Og hun hadde lagt seg godt til rette med hode godt plantet i bekkenet. Har hatt mye nedpress de siste dagene, men trodde hun fremdeles kom til å ta noen satser der inne. Men jordmor sa at de pleide å ha slått seg til ro når de hadde gravd seg så godt ned. Så da håper jeg at bekkenet blir mer stabilt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå