Gå til innhold

Var hos jordmor i dag, og


Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde lagt på meg 12,4 kilo nå, inkl. julematen.

Og det var hun ganske så fornøyd med, siden jeg hadde lagt på meg over 20 kilo når jeg gikk med eldstegutten vår på den tiden.

 

Og hun hadde lagt seg godt til rette med hode godt plantet i bekkenet.

Har hatt mye nedpress de siste dagene, men trodde hun fremdeles kom til å ta noen satser der inne. Men jordmor sa at de pleide å ha slått seg til ro når de hadde gravd seg så godt ned.

Så da håper jeg at bekkenet blir mer stabilt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...