Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er mange som har fått avslag på fødeplass på Ullevål.

Jeg fødte på Ullevål forrige gang, og vil gjerne dit igjen!

Legen min har søkt for meg, og jeg har fått innkalling til UL på Ullevål - betyr det at jeg har fått plass??

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I brevet jeg fikk fra Ullevål stod det at jeg hadde fått time til ultralyd der, og fødeplass. Dekreftelsen på fødeplassen kommer når jeg har vært på ultralyd. Jeg regner med at vi har fått det samme tilbudet?

Skrevet

Etter det jeg har forstått betyr ikke det at du har fått plass. Trodde plassen blir bekreftet etter UL. Jeg var på UL Ullevål og fikk ikke fødeplass. Men på 2 UL ble terminen flyttet, og da ble det ledig til meg allikevel. Så selv om jeg var på UL der, ble det fullt før jeg fikk min bekreftelse...

Skrevet

Ring de og spør;) jeg har iallefall fått god hjelp når jeg ringte Ullevål. Står nr på innkallelsen. Jeg fikk kun et brev der det stod at jeg fikk plass og skulle til UL i samme slengen. Jeg trodde alle fikk plass dersom de fikk UL der, er vel en grunn til at de tar inn folk til UL? Ellers kunne du vel tatt UL på det andre sykehuset du kommer til?

Kanskje vi vår og sommerbarn foreldrene har vært ekstra ivrige iår så de har problem med å få kabalen til å gå opp på sykehusene? Nei, hvem vet.. merkelig detta her. Er jo ikke så mange sykehusene å velge mellom i Oslo omerådet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...