Gå til innhold

Når man har spist seg feit over lang tid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så må man regne med at det tar noe tid å kvitt fettet igjen også. Det kom ikke i løpet av halvannen uke, og forsvinner heller ikke så fort. Og slutt å tenk slanking. Tenk resten av ditt liv. Ikke gå på kur, gå på endring. Og ikke legg opp til et løp du ikke kan leve med, bare selleri 5 dager i uka er ikke løsningen. Jeg har selv tatt av meg 13 kilo ved å føre dagbok over maten, og så spise ALT jeg ville ha på lørdag. Dette var i vår, og jeg holdt vekta helt fram til jula, og da la jeg på meg 1 kilo som jeg regner med forsvinner når jeg begynner å spise og trimme igjen.

Lykke til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt sant!

Men det er veldig greit å ta en slankekur for å få en kickstart synes jeg. Tok Nokadietten som kickstart en gang. Det fungerte veldig bra. Ble motivert av det. Nå får jeg ikke gjort det siden jeg ammer...

Skrevet

Det samme gjelder rynker. Har man brukt 30 år på å sole seg , så er det ikke sikkert rynkene forsvinner med en uke på rynkekrem. Og det er det faktisk også mange som tror:)

Skrevet

Ha jeg hater å sole meg, blek men fattet året rundt og har ikke mange rynker. Bruker ikke ansiktskrem heller. Usj. Sånt kliss.

Skrevet

Jeg skal selv ned en del i vekt, men vil gjøre det ved trimming og ved å være bevisst på hva jeg stapper i meg. Jeg kan dessverre ikke ha kosedag på lørdag, for da går jeg rett og slett ikke ned i vekt. Så her gjør jeg det heller ved de små tingene, som å spise litt mindre middagsporsjoner. F.eks.

Skrevet

Trodde jeg var den eneste damen som ikke brukte ansiktskrem her i landet.

Skrevet

Bare en porsjon. Alltid. =o)

Skrevet

Jeg soler meg aldri. Bortkastet tid. Dessuten er jeg gammel nok til å ha sett resultatet av overdreven soling hos en del jeg kjenner og vet om. Men rynkekrem... Trenger det egentlig ikke, men...:)

Skrevet

Jada, det greit at man skal tenke livsstid. Før jeg gjør det tenker jeg kur, så livsstid... :) Dessuten tåler jeg dårlig karbohydrater uansett hvor mye jeg elsker dem så ... det blir en livsstil med innslag av kosekarber!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...