mwp Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Tenker å reise en uke i begynnelsen av juni med mann og barn på 5 år. Tenker noe alla Blue Village, enkelt og barnevennlig. Noen som har tips til konkrete steder/hotell, eller noen som har vært på begge steder og som kan anbefale ett foran ett annet?
cherry coke Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Kreta! Har vært 2 ganger på Kypros og 2 ganger på Kret og Kreta var best. Husker ikke navn på hoteller.
mwp Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2008 Har hørt mye bra om Kreta, derfor holder jeg en knapp på de. Kypros derimot vet jeg ikke så mye om.
*ale* Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har vært på Kreta med to små, var aldeles perfekt... Var på Chania/ Platanias.
Plutselig_gravid Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Har kun vært på Kypros. Fig tree bay, Veldig rolig og barnevennlig plass. (men er dere opptatt av kypriotisk kultur så er ikke dette plassen, turistplass med andre ord) Agia napa er en mil fra fig tree bay. Er der party ungdommene drar så fig tree bay er en fredelig plass om kveldene til forskjell fra andre turiststeder ) På hotellet vi bodde på var det faktisk kun barnefamilier:o)
*ale* Skrevet 10. januar 2008 #7 Skrevet 10. januar 2008 http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Plataniasx+Maleme+x+Kolymbari+x+vestre+Kreta/Platanias/Apartments/Indigo+Mare.htm?Search=True& Her bodde vi:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Aldri vært på Kreta, men jeg ELSKER Kypros. Ønsker meg til Fig Tree Bay ) NÅ!! hehe.. Vil tro at Kreta er noe billigere enn Kypros, uten at jeg vet dette med sikkerhet. Kypros er dyrt for lommeboka, hehe
ToPrinsesser<3 Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Blue Village Caldera Beach på Kreta er helt supert; ligger flott til ved stranden. Ellers er også Sunwing Resort Makrigialos (ving.no) på Kreta bra 8liyy lang busstur fra flyplass, men verdt det). iolida village ser også veldi bra ut : http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?categoryid=52&hotelid=51846&itemid=51846&resortid=6924&marketUnit=VN
mwp Skrevet 10. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. januar 2008 Takk for tips! Planlegginga e halve moroa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå