Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Tok test i går og i dag. Begge testene viste en svak strek. Er jeg gravid tro? Er 2 dager over tiden med mensen. Har ømme pupper, er kvalm og veldig trøtt
Saltlakris Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg ville kjøpt en CB digital jeg, den gir sikkert svar. Jeg hadde og svak strek på annen test, kjøpte en CB digital og tok den midt på dagen samme dag (altså ikke morgen urin) og den ble positiv, mens den andre testen var veldig svak med morgen urin. Morgen urin er seff det beste uansett, men testen er ihvertfall veldig sikker. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå