Gå til innhold

Lurer på?


Mamma til 1 + spire HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok test i går og i dag. Begge testene viste en svak strek. Er jeg gravid tro? Er 2 dager over tiden med mensen. Har ømme pupper, er kvalm og veldig trøtt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt en CB digital jeg, den gir sikkert svar. Jeg hadde og svak strek på annen test, kjøpte en CB digital og tok den midt på dagen samme dag (altså ikke morgen urin) og den ble positiv, mens den andre testen var veldig svak med morgen urin. Morgen urin er seff det beste uansett, men testen er ihvertfall veldig sikker.

Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...