Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Hva bruker man tynne gaskluter til? Tykke gaskluter? Frotte kluter? Er det noen som passer bedre til rompevask mens en annen klut egner seg til gulp eller ansiktet? Skjønner ingenting, men er førstegangs da
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Jeg brukte vanlige sånne kluter man ofte bruker til og tørke over kjøkkenet med til gulp o.l (nye så klart ) også kjøpte jeg noen litt tynnere/mykere til og tørke etter avføring o.l kjøpte de vell på rema tror jeg med rosa, blå og gule kanter var det vell, tror dem selger de på cubus også.. Men igrun så spiller det ikke sånn kjempe stor rolle hvilken type du bruker så lenge den ikke er kjempe "hard" om du skjønner, bruk myke og gode kluter til både gulp og rompevask du..
Gjest Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Store tykke kluter er fine til gulp, de mindre (enten det er gas, frotte eller andre) er fine til ansikt, hender +++ Noen bruker det også til rumpevask, men der valgte vi å bruke våtservietter fordi vi er for fisefine til å vaske og gjenbruke ting med bæsj på.. (okay, vi hiver ikke klærne etter ulykker da...) Det trenger ikke å bli et kjempeprosjekt selv om babyutstyrsbutikkene skal ha deg til å tro det da:) Selv om man kjøper til til et bestemt formål går de gjerne om hverandre uansett. Du traumatiserer ikke barnet ved å bruke gulpekluten i rumpa eller våtservietten på hendene:)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Aha, da er jeg blitt litt klokere
-sga- Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Jeg kjøpte store gasskluter til "amme-/gulpekluter i gult, da jeg bruker hvite på kjøkknet ;o) Syntes dette var en ok måte å skille dem på. Ellers synes jeg selv at det er best med tynne kluter - og ikke tykke frotte. Mest fordi jeg oppfatter de tynne som mykere og mer behagelige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå