Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 jeg falt på isen akkurat i stad. datt på rumpa. ikke vondt noen plass etterpå.
smuppemor Skrevet 10. januar 2008 #2 Skrevet 10. januar 2008 Høres jo ikke ut som det skal ha vært farlig da, så lenge du ikke har vondt noen plass.......Hvor langt på vei er du? Er jo bare skrekken å ramle på isen da..Kanskje andre som det samme har skjedd med d som kan svare bedre?.....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Jeg er 20 uker på vei. huff muligens jeg er litt hysterisk.
smuppemor Skrevet 10. januar 2008 #4 Skrevet 10. januar 2008 Hvis du synes d er ekkelt eller skummelt å tenke på er d jo bedre å ringe å snakke med noen...d ville jeg ha gjort. Ring fødestuen og si hva som skjedde og hva de tror...Kan jo hende du kan få en ultralyd for å slippe å bekymre deg så mye?
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #5 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Jeg har også falt på isen og slått meg..var litt mer hysterisk enn deg og ringte fødeavd, jeg da..Der sa de at det er veldig liten sjanse for å "slå på seg" skade på baby'n. Dte kan skje hvis man har kommet langt i svangerskapet og faller rett på magen, men ellers er det nesten "umulig". Men jeg fikk beskjed om at jeg selvfølgelig skulle ta kontakt om jeg fikk sterke magesmerter e.l..For meg var det veldig betryggende å høre det! Så hvis du fortsatt er i tvil, syns jeg du skal ringe. BEdre å ringe en gang for mye..
hanalb Skrevet 10. januar 2008 #6 Skrevet 10. januar 2008 Hei! Det er jeg sikker på går helt fint :-) Har selv av en eller annen grunn hatt utrolig mange fall i løpet av denne graviditeten. Datt to ganger da jeg skled på fjellet under en tur i barnehagen der jeg jobber. Falt også her om dagen da jeg skled på isen og gikk rett i bakken. Har også hatt endel småfall innimellom disse. Er nå 25 uker på vei og alt vel, så jeg tror nok det skal veldig mye til før barnet tar noe skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå