Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 10. januar 2008 #1 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ei Quinny freestyle,men synes den er liten,og er ellers ikke helt fornøyd, skal selge dreamybagen og bilstolen snart, og lurte på om jeg skulle selge sportsvogna også, selge alt som en pakke... MEN hvilke sportsvogn anbefaler dere? Hvilken har dere? Er dere fornøyd? Elias er 9 mnd, regner med å bytte ut når han er rundt året... Håper på mange svar
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2008 Var vell ikke annet å forvente, vanlige barnespørsmål er vell ikke interessante... vet det har vært oppe tidligere,men jeg håpet jo at noen gadd å svare... er vell feil person som spør da...
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 11. januar 2008 #4 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har maclaren mx3. Er veldig fornøyd med vogna mi. Men hvis du skal trille mye på grus er den ikke til å anbefale pga harde hjul.
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #5 Skrevet 11. januar 2008 Kommer litt ann på om du vil ha med tre eller fire hjul. Vil du ha ei god vogn med 4 hjul,god plass og rimelig hadde jeg gått for Emmaljunga Scooter.Har hatt den og var veldig fornøyd.Lett å trille,liten sammenlagt.Ryggen går ikke helt ned,men nesten. -hjulsvogn,kommer ann litt på hvilken pris du hadde tenkt deg. Jeg har nå Gt Safari og er superfornøyd med en.Billig,god å trille og vesla på 1,5 har plass til voksi i den nå på vinteren.Låsbart forhjul,god plass under.Og plass til to kaffekopper oppe ved styret;-) Ellers vet jeg mange er fornøyd med OTH,TFK og Phil " Teds,men de har jeg ikke prøvd selv. Lykke til i jungelen;-)
@nemone Skrevet 11. januar 2008 #6 Skrevet 11. januar 2008 Kommer an på behovet ditt. Vi har flere sportsvogner, har en joggevogn som er super på tur, men som er håpløs på shopping f,eks. Har Phil&Teds vogn som vi også bruker som søskenvogn, den er vi veldig fornøyd med både som singel sportsvogn og som søskenvogn, men den egner seg ikke så godt som babyjoggeren i litt mer ulendt terreng. Har også Briovogna som sportsvogn, men den synes jeg blir for tung + at den tar stor plass i bilen. Lykke til med vognvalget!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 11. januar 2008 #7 Skrevet 11. januar 2008 PHIL & TED!! Jeg har hatt mange forskjellige vogner, og dette er den desidert beste vogna jeg har hatt!! Jeg har tidligere hatt: quinny, emaljunga scooter, troll, babybiss, chicco og carena Nå bytter jeg ikke vogn igjen, for denne vogna har alt! Ingen tvil:o) Den koster til vanlig 5000, men er stadig på tilbud til 3000, så det er bare å lete:o)
trollmamma Skrevet 11. januar 2008 #8 Skrevet 11. januar 2008 Litt vanskeleg å svare på ettersom du ikkje seier noko om kva behov/ønsker du har. Eg har brio race til minsten nå. Den er eg veldig fornøygd med. Blir liten sammenlagt, grei liggestilling, plass til pose i, er robust, stødig og tåler ein støyt
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #9 Skrevet 11. januar 2008 Jeg er superfornøyd med min OTH urban jungle. Den er stor og god, lang i ryggen og veldig god kjørecomfort. Jeg bestilte min fra Marjon Babyspeciaalzaak i Nederland og betalte 499 euro inkludert regntrekk. John som han heter driver seriøs butikk og har veldig god service lykke til med vognvalget.
*Rutletutt* Skrevet 11. januar 2008 #10 Skrevet 11. januar 2008 Jeg har en Bugaboo Camelen og er super-fornøyd med den! Har bare brukt den som bagvogn enda da, men den virker også super som sportsvogn. Er veldig lett (9 kg), god å trille, legges lett sammen og blir liten sammenlagt, vendbar sittedel + vendbart styre, vinterhjul dersom dette er nødvendig. En super vogn for meg i allefall - jeg går mye tur på asfalt og litt grus, men skal du bruke den bare på grus-eller skogsveier for eks ville jeg nok valgt en annen. Men på vanlig asfalt og grus er den helt topp!
My little girl_ Skrevet 11. januar 2008 #12 Skrevet 11. januar 2008 Jeg vil anbefale Emmaljunga cerox, helt genial vogn,kjenmpe god å trille,vendbart styre,
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2008 Tusen takk alle sammen, så snille dere er.. Det jeg er ute etter er egentlig ei vogn som en kan ha sitte delen begge veier,god plass og som er lett å bruke, også må den være litt stilig til snuppa hadde jeg simo vogn og den var det så god plass i, så quinnyen irriterer litt med at den er så trang, men vil ikke ha simo igjen siden den er litt kjedelig... hm.. har sett på vognene dere anbefaler,mye fint, jeg får ta meg en tur i butikken og kikke der og
Gjest Skrevet 11. januar 2008 #14 Skrevet 11. januar 2008 Teutonia mistral! Du kan ha sittedelen begge veier, har god plass, lett og god å trille, og dessuten veldig fin å se på Vi har den, og er kjempefornøyd! Den er god på både humper (gode dempere), is, og snø
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 11. januar 2008 #15 Skrevet 11. januar 2008 Er flere vogner jeg synes er greie. Men det beror jo på hva for type vogn du vil ha. TFK er jo en kjempevogn, Traxx er og gode vogner, men synes sportsdelen er litt liten(smal og ikke så dyp) Graco Mirage er utrolig god, men vil ikke tro den fungerer på vinterføre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå